וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר: ליין חדש יטפל לכם ב-F.o.M.o

מערכת וואלה! גאווה

29.5.2019 / 16:33

12 מסיבות, עד 150 מבלים בכל אחת, בר אחד ובריכת שחייה אחת. ליין חדש, על גג ה'פוליהאוס', יסגור לכם את השבוע ויפתח את הסופ"ש.

פומו. יח"צ/פומו. יח"צ

אם למרות שכבר הגיע יום חמישי, אתם לא מצליחים להתנתק מהשבוע ולפתוח את הסופ"ש, או שאולי שאתם לא בטוחים לאיזו מסיבה ללכת בשישי - עכשיו תולכו לתפוס שתי ציפורים בדרינק אחד. המפיקים רפאל ג'אן ושאולי ממון חברו לאופיר בוטבול, וביחד עם רשת מלונות 'בראון', הולידו את F.o.M.o.

ליין קיץ חדש, על גג מלון ה'פוליהאוס'. מלבד בר המגיש אוכל וקוקטיילים, תתאפשר גם כניסה לבריכת השחייה, הנמצאת על גג המלון. כל זאת מול הנוף הנשקף מהקומה האחרונה, הנשטפת באור שקיעה - מחמיא במיוחד לסטורי.

בריכת הפוליהאוס. יח"צ. בריכת הפוליהאוס. יח"צ,
בריכת הפוליהאוס. יח"צ/בריכת הפוליהאוס. יח"צ

גג מלון ה'פוליהאוס' הפך ללוקיישן מבוקש, המארח אירועים רבים, זאת הודות למיקום, נחלת בנימין 1, ולעיצוב, המייחדים את המקום. בריכת השחיה שבמקום פתוחה, תחת תחת כיפת השמיים, וממוקמת בסמוך לבר.

"רצינו להביא משהו עם קריצה", אמר רפאל ג'אן לוואלה! גאווה. "מעין ממתק לקיץ, קליל, שפונה לקהל צעיר יותר מזה שמגיע ל'סקייליין'. קיבלתי הרבה פניות מהקהל, ואמרנו 'נעשה גרסה צעירה'". בתשובה לשאלה למה אתם גובים תשלום בכניסה, הוסיף ג'אן: "אנחנו מספקים בילוי של ממש, משהו מעבר ללצאת לשתות דרינק. יש בריכה, יש שירותים נלווים של המלון וזה תשלום נמוך, ביחס לאירועים דומים"

רק 150 בליינים יוכלו להכנס למקום בכל אחת מ-12 המסיבות המתוכננות - כאמור אירוע בוטיק. הליין יתקיים בכל יום חמישי, החל מהשעה 18:00. כמה עולה? הכניסה למקום, כולל כניסה לבריכה: 60 שקלים או 40 במכירה מוקדמת.

אז מה זה 'fomo'
מדובר מונח פסיכולוגי, המתאר את הפחד מהחמצה. ההרגשה שבזמן שאנחנו במקום מסויים, במקום אחר קורה משהו 'מגניב' יותר. קצת כמו מה שקורה עם מסיבות, בתקופת הגאווה בתל אביב.

יש לכם מה להגיד לנו? משהו לספר? רוצים שכולם ישמעו אתכם? כתבו לנו:
Pride@walla.net.il או בוואצאפ-וואלה! גאווה: 054-938-2804

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully