וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוויר מג'יק: שחררו את עצמכם ובואו לחיות

מעל 40 סדנאות, הופעות, מסיבות, טקסים ופעילויות, מחכות לכם באירוע "קוויר מג'יק", שיערך בשבוע הבא. אז צאו מתבניות ובואו לחיות

קוויר מג׳יק/קוויר מג׳יק

ביום יום, יש לנו מעט מאוד הזדמנויות להרגיש חופש אמיתי. הסביבה שופטת אותנו, החברה ממגדרת אותנו וכל אחד מצפה איתנו למשהו אחר. בשבוע הבא, יערך על גדות הירדן אירוע "קוויר מג'יק", שיאפשר לחוות מציאות אלטרנטיבית. לא, זה לא "פסטיבל היפים על המים". תשחררו סטיגמות ובואו לחוות.

צוות האירוע, שיערך בין ה-26 ל-29.6, מורכב מקבוצת חברים וחברות, שהחליטו להביא יחד לארץ את הסצנה האלטרנטיבית של הקהילה הלהטב"קית, בדומה לאירועים דומים המתקיימים מסביב לעולם.

האירוע, המיועד ללסביות, הומואים, ביסקסואלים, טרנסג'נדרים.ות וקווירים, מציע חוויה חדשה של חופשה בטבע, ובמהלכו יתקיימו שלל סדנאות עומק והתפתחות אישית, באווירה משוחררת. בין לבין יתקיימו במקום גם מסיבות, אשר יארחו DJ וכן מלכות דראג מהארץ ומחו"ל.

בין המשתתפים DJ DARWISH, DJ Narkis Tepler וכן הישר מברלין Viagra (Berlin)icken ft. Gloria Funky Ch וכן עוד אמני דראג ורוח רבים.

הרעיון הוא ליצור מקום מאפשר, לא שיפוטי שניתן להשתחרר בו מתבניות החשיבה היום יומיות. שם, על גדות הירדן איש לא "יחפש אותך" או "שופט אותך", כך אומרים המארגנים. בנוסף למסיבות, לאורך ימי האירוע יערכו במקום סדנאות רבות, בינהן יוגה ושיאצו, ופילטיס, סדנת ווגינג, סדנת גבולות והסכמה, סדנת "מסע הגיבור של הקוויר", מתחם סדנאות סביב יחסים וביטוי אישי.

האירוע בשנה שעברה:

אירוע קוויר מג׳יק. צילום: אור קפלן. אירוע קוויר מג׳יק. צילום: אור קפלן,
מתוך קוויר מג׳יק 2018. צילום: אור קפלן/אירוע קוויר מג׳יק. צילום: אור קפלן

במקום תפעל גם מסעדה וצ'אי שופ - אשר יגישו ארוחות גורמה טבעוניות, של השף אסף בן משה, וכן יופעלו מקלחות ושירותים אקולוגיים. כלל האנשים הפועלים במסגרת האירוע, עושים זאת בהתנדבות וללא מטרת רווח.

אז בואו לגלות מה הקשר בין שונות מגדרית, רוחניות, יצירתיות וטבע. פסטיבל קוויר מג'יק יערך על גדות הירדן בין ה-26 ל-29 לחודש. כרטיסים ניתן לרכוש באתר האירוע.

יש לכם מה להגיד לנו? משהו לספר?
כתבו לנו: Pride@walla.net.il או בוואצאפ-וואלה! גאווה: 054-938-2804

  • עוד באותו נושא:
  • להט"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully