וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה אני צריכה לבחור?! צאו לי מהלילי פוס

23.6.2019 / 8:42

ליוצרת והמוזיקאית, ענת לרנר נמאס שמנסים להכניס אותה לתבנית. רגע לפני פתיחת תערוכה חדשה, בה תופיע, תפסנו את הביו-קווין 'לילי פוס', לשיחה על מגדר, אהבה וקבלה עצמית

לילי פוס בראיון עם ליאור נאור/לילי פוס בראיון עם ליאור נאור

"לא דראג-קווין. אני ביו-קווין", מסבירה לי 'לילי פוס', אולי הביו-קווין הראשונה בישראל. לקראת תערוכת תמונות שתיפתח ב-27 לחודש, ותושק במופע מיוחד, ניסינו להבין מה הסיפור של 'לילי פוס'.

לא מעט הייתה צריכה לעבור ענת לרנר, כדי להוציא את 'לילי פוס' לעולם. בעבר הייתה נשואה לגבר, לאחר מכן לאישה, היא מגדלת שני ילדים, ואחרי שבדקה וראתה כל כך הרבה, החליטה שמספיק. מספיק למגדר, מספיק לשים טייטלים - הגיע הזמן להרשות לעצמנו להינות, גם אם הכותרת לא תמיד ברורה. ובכלל... למה צריך אותה?

התערוכה, שתפתח ב-27 לחודש עוסקת בחופש בחירה - מגדרי, מיני והתנהגותי. חופש מדעות קדומות, חופש מ"מה יגידו", והבחירה להיות מי שאתה רוצה להיות ללא מחסומים או גבולות.

לילי פוס. צילום: ליה יפה. צילום: ליה יפה,
לילי פוס. צילום: ליה יפה/צילום: ליה יפה

זה נושא שהצלמת ליה יפה עוסקת בו הרבה ובחרה לבטא דרך אמנות הצילום. בשיתוף פעולה עם המוזיקאית ענת לרנר והסטייליסט והמאפר רוני שוקרון (נונה שלאנט), נוצרה תערוכה המציגה שלוש דמויות, המצולמות באותם לוקיישנים, החוקרת את גבולות המגדר.

בערב פתיחת התערוכה תעלה לילי פוס לבמה, במופע מקורי בן 11 שירים ותקבל חיים משל עצמה. התערוכה תציג ב'בית הבאר', ביפו, עד 19.7, בימים א-ה בין השעות 18:30 ל 21:00. פרטים נוספים בפייסבוק. ובואו לאינסטגרם של לילי, כיף שם.

יש לכם מה להגיד לנו? משהו לספר? רוצים שכולם ישמעו אתכם? כתבו לנו:
Pride@walla.net.il או בוואצאפ-וואלה! גאווה: 054-938-2804

עוד באותו נושא

הילד מבית הספר הדתי שהפך למאמא

לכתבה המלאה
ענת לרנר. צילום: ליה יפה. צילום: ליה יפה,
ענת לרנר. צילום: ליה יפה/צילום: ליה יפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully