וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי, גדל בבית דתי: "פניתי לטיפולי המרה, שרק פגעו בי"

8.7.2019 / 8:36

שי, שגדל במשפחה דתית, לא ידע איך להתמודד כשגילה שהוא חלק מהקהילה הגאה. היום הוא פועל ב"חברותא", ארגון דתי גאה. אז איך נוכל להפיג את הבדידות? 'תביאו גאווה הבייתה'

שי ברמסון - להביא גאווה הביתה/שי ברמסון - להביא גאווה הביתה

האגודה למען הלהט"ב, בשיתוף 'Dell EMC Israel' וואלה! גאווה גאים להציג את '#מביאים_גאווה_הביתה'. פרויקט חדש שיזכיר לכולנו שגאווה היא לא רק בתל אביב. חופש, תחושת הביטחון וחוסר בדידות לחברי הקהילה, צריכים להיות בכל מקום, וזה תלוי רק בכם.

זוכים שהייתם צעירים? כמה פחד היה בהבנה ש"משהו אצלכם" אחר? כמה לבד חשבתם שאתם? וכמה קל זה היה יכול להיות, אם רק הייתם יודעים שאתם לא לבד. שיש עוד כמוכם, בעיר שלכם. קרית שמונה? אילת? באר-שבע? נהריה? אולי נדמה שהקהילה הגאה קיימת רק במרכז, אבל זה לא נכון. היא בכל מקום, והיא הרבה יותר קרובה ממה שתם חושבים, וזה יכול להציל את הנער או הנערה הבאים, שחושבים שהם לבד בעולם.

אז זה הזמן שלכם להביא גאווה הביתה. החליפו את תמונת הפרופיל בפייסבוק, דברו על זה עם חברים, צרו שיח גאה והכי חשוב, תלו דגל גאווה בחלון, צלמו ותייגו '#מביאים_גאווה_הביתה', ותתפלאו לראות כמה כוח יש לנו.

אז איך עושים את זה?

להביא גאווה הביתה שי ברמסון. צילום מסך, מערכת וואלה!
שי ברמסון. צילום מסך./מערכת וואלה!, צילום מסך

אז מה עכשיו? עכשיו שתפו את הסרטון של שי, וככה נראה לכולם שאנחנו לא לבד.

הסרטון, שהופק בשיתוף 'וואלה! גאווה' הוא רביעי מתוך סדרה של ארבעה סרטונים, שיביאו את סיפור הגאווה האישי, של כל אחד ואחד מאיתנו. איך הייתה ההרגשה לגדול עם ההבנה שאתה להט"ב, וכמה צער היה אפשר למנוע אם רק היינו #מביאים_גאווה_הביתה.

במיוחד לכבוד חודש הגאווה, עכשיו תורכם GO! זהו, סיימנו לחפור.

יש לכם מה להגיד לנו? משהו לספר?
כתבו לנו: Pride@walla.net.il או בוואצאפ-וואלה! גאווה: 054-938-2804

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully