וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם עוד לא מצויידים לקיץ?

תרגעו, לא התכוונו לזה. אנחנו מדברים על הגאדג'טים שאתם חייבים לקיץ. אספנו כמה דברים קטנים שיעשו לכם הבדל גדול

OneBlade, של Philips. יח"צ,
OneBlade, של Philips/יח"צ

כמו שכל בית צריך מרפסת (אה.. לא מכירים את הספר?), כל בית גאה חייב כמה גאדג'טים, שגם הם בגדר חובה. חלק ל-FUN, חלק ללוק וחלק גם וגם. אז עם מה מתחילים?

אתם שומעים?

טוב, JBL כבר הפך לשם נרדף לרמקול נייד איכותי. ואם עוד אין לכם אחד, או שיש לכם ממש ישן, או שצריך עוד אחד (תמיד כיף לחבר 2), תכירו את JBL CHARGE 4. רמקול אלחוטי מטעין, עם צליל חזק, BlueTooth ועמידות גבוהה בתנאי שטח ובמים.

על הסאוונד של JBL לא צריך לספר, כולם כבר מכירים את הבאסים ולכולם יצא להגיד "יאאאאא!" כשהבינו כמה הוא חזק. ה-JBL CHARGE 4 עמיד למים עומד בתקן IPX7 ולמעשה ניתן לשטיפה, יש לו סוללת 7500 mAh שמספיקה עד 20 שעות נגינה רצופות, והיא כל כך חזקה, שאפשר באמצעות הרמקול להטעין מכשירם אחרים (את הסלולרי למשל).

אישית, אנחנו התלהבנו מהפיצ'ר של החברה, שמאפשר לחבר כמה רמקולים יחד ב-BlueTooth, וככה ליצור מוזיקה בכל האזור.

מחיר 699 ש"ח ברשת באג.



מוכנים, היכון, LIVE!

היא עמידה למים (עד 10 מטר), תומכת ב-4k, הילוך איטי, מסך מגע, GPS, חיבור WIFI והרשימה עוד ארוכה. לא, אנחנו לא מדברים על המנה החדשה ב'סוסו', אלא על HERO7 Black, המצלמה החדשה של -GoPro.

לא באמת צריך להרחיב על GoPro, כולם מכירים את מצלמה האקסטרים, שהיא ממזמן כבר לא רק לאקסטרים. ועכשיו, הדגם החדש תומך ב-Live Streaming, ככה שאתם יכולים לשתף כל רגע, עם כל מי שתרצו.

וגם אם אתם לא צלמים מקצועיים, לא לדאוג, יש לה מערכת ייצוב - HyperSmooth ככה שתקבלו ווידאו חלק.

מחיר מומלץ 1,899 ש"ח (יבואן רשמי DAA ספורט וטכנולוגיה)

תעשו שם סדר

news flash - המראה המוזנח כבר לא. נכון, הלוק המחוספס פופולרי מאוד, אבל גם הוא יכול להיות מטופח. אז קחו את ה-bush שלכם, ותהפכו אותו גן יפיפה. וכדי שהמשיחה תהיה קלה, תכירו את OneBlade, של Philips.

היא מיועדת לעיצוב זקן, גילוח ודילול שיערות, בכל הגוף, על רטוב, על יבש, עם ראש סכינים צר ומדויק. וכן, זה מאפשר גישה נוחה ודיוק גם באזורים, איך נגיד... צרים. יש לה 14 רמות אורך, מ-0.4 ועד 10 מ"מ, מה שיחסוך לכם להתעסק עם כמה מכונות.

הסוללה מספיקה ל-90 דקות.

399 ש"ח ברשת באג.

תתנתקו מהעולם

כבר לא משתמשים היום באזניות עם חוט. פשוט לא. אז אם כבר בלוטוס', קחו אתANC100BT של Audio Technica. אזניות אלחוטיות, עם צלילי עמוק, מנגנון ביטול רעשי רקע, תקן עמידות למים IPX5 וסוללה שמספיקה לכ-10 שעות עבודה.

מחיר 399 ש"ח ברשת באג.

ANC100BT. יח"צ,
ANC100BT/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully