וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלפי של 20 מגה פיקסל ב-999 ש"ח? בדקנו!

Meizu השיקה את ה-NOTE 9 - הכולל מצלמה קדמית של 20 מגה פיקסל, מסך מקצה לקצה, 128 ג'יגה RAM ותג מחיר של 999 ש"ח. אבל עם כל הכבוד למעבד ולזיכרון, החלטנו לבדוק את מה שבאמת חשוב. הסלפי!

מבחן הסלפי - צילום רועי אברמוביץ'/מבחן הסלפי - צילום רועי אברמוביץ'

אז לא, אנחנו לא מבינים גדולים בדגמים של מעבד ורזולוציית מסך (בזה וואלה! טק טובים) אבל אנחנו כן מבינים באינסטגרם. וכשסיפרו לנו שב-NOTE 9 החדש של Meizu יש מצלמה קדמית של 20 מגה פיקסל, 128 גי'גה זיכרון ושהוא נמכר ב'באג' פחות מאלף שקל, החלטנו לבדוק.

ב-Meizu אומרים שלמכשיר יש אלגוריתם 'יופי מבוסס AI', שמנתח תווי פנים ומוסיף להם אפקט יופי מדויק. בתכל'ס? אנחנו מכירים אפקטים שונים של "יופי", ולא פעם הם היו הופכים אותנו, המצולמים, ל"יפים מידי", כאילו אנחנו חיים בפילטר של אינסטגרם.

אז נכון, אפשר לכבות את הפיצ'ר הזה, ואז חשוב לוודא שגם המצלמה עצמה מספקת תוצאות טובות. אז לקחנו את המכשיר לבדיקה במקומות הפופולריים, באור טבעי, מלאכותי וכמעט ללא אור. והנה התוצאות:

סלפי ספה. ליאור נאור, מערכת וואלה!
סלפי עם פיצ'ר יופי פועל, תאורה מלאכותית, ללא פילטרים או עריכה/מערכת וואלה!, ליאור נאור

פיצ'ר יופי פועל - תאורה מלאכותית

כהגדרה, אפשר להגיד שהמכשיר מספק תמונות טובות. נכון, הן לא החדות ביותר בשוק וכבר ראינו סלפי עשיר יותר בפרטים, אך אלו היו במכשירים יקרים, באזור ה-3,000 ש"ח פלוס. חשוב לזכור שמחיר ה-NOTE 9 נמוך במיוחד לקטגוריית המכשירים עם מסך מקצה לקצה. זה לא שהיינו מוכנים לקבל תמונה לא טובה עבור מחיר טוב, אך במקרה הזה התמונות לגמרי מספקות.

נדגיש שכל התמונות שאתם רואים כאן הן ללא פילטרים, משחק ברוויה או עריכה. השתמשנו רק ב-פיצ'ר היופי המובנה במכשיר.

עוד באותו נושא

מי לעזאזל לובש את זה?! - הבגדים הכי מוזרים ברשת

לכתבה המלאה
סלפי מעלית.. ליאור נאור, מערכת וואלה!
סלפי מעלית. אהבנו/מערכת וואלה!, ליאור נאור

סלפי מעלית

די, די, לא צריך להתבייש. כולנו עושים סלפי במעלית, במיוחד אם עכשיו יצאתם מהמכון ובא לכם עוד לייקם. והאמת שהיינו די מרוצים מהתמונה. נכון, פיצ'ר היופי פועל, ובאזור הקרחת אפשר להבחין בזה, אך התמונה ברורה, הצבעוניות ראלית, ואפילו את השריטות על הדלת, וקמטים קטנים ליד העין, רואים.

סלפי מעלית מטושטש. ליאור נאור, מערכת וואלה!
סלפי מעלית מטושטש/מערכת וואלה!, ליאור נאור

החזיקו את המכשיר יציב

זה נכון לגבי כל מכשיר סלולרי. ככול שתחזיקו אותו יציב יותר, בזמן הצילום, כך התמונה תהיה חדה יותר. אנחנו שמנו לב שבצילום המעלית המכשיר היה רגיש במיוחד, כנראה בגלל תנודות המעלית (עצירה בקומות, עלייה וירידה).

סלפי תאורה טבעית. ליאור נאור, מערכת וואלה!
סלפי תאורה טבעית/מערכת וואלה!, ליאור נאור

תאורה טבעית

כמו כל המכשירים בשוק, התמונות הטובות ביותר, כמעט תמיד יתקבלו בתאורה טבעית. גם כאן הפעלנו את פיצ'ר היופי, ואהבנו את הפרטים. צבע העור נראה טבעי לחלוטין, על השטיח שבבית רואים את הדוגמה בברור, ללא מריחות, כמעט התחלנו לייב באינסטגרם.

סלפי חשוך. ליאור נאור, מערכת וואלה!
סלפי בוקר טוב./מערכת וואלה!, ליאור נאור

סלפי בוקר טוב

אחד הסטורי הכי נפוצים הוא "בוקר טוב", שאותו אתם מצלמים בדרך כלל במיטה. במקרה שלנו התאורה בחדר הייתה חלשה ממש והפעלנו את פיצ'ר היופי. התמונה הזו הפתיעה אותנו לטובה. החדר היה חשוך יותר ממה שניתן לראות בתמונה ועדיין, הפנים בפרט וכן יתר חלקי התמונה בכלל, נראים טובים.

צילום חשוך הוא נקודת חולשה בדרך כלל למכשירים ברמות המחיר הללו, ונכון שהוא אינו צילום מושלם, אך לחלוטין מספק את התוצאה הרואייה לאינסטגרם של הבוקר.

בואו לפייסבוק ולאינסטגרם של וואלה! גאווה

סלפי ספה - ללא יופי. ליאור נאור, מערכת וואלה!
תמונת ספה עם פיצ'ר יופי מופעל/מערכת וואלה!, ליאור נאור

אז מה פיצ'ר היופי עושה?

קודם כל, עם או בלי פיצ'ר יופי - אנחנו ואתם תמיד יפים. הנקודה היא שלפעמים באינסטגרם רוצים טיפה להחליק את המציאות. ונראה שזה מה שה-NOTE עושה.

אפשר לראות שהוא בעיקר פועל להחלקת העור ויצירת מרקם אחיד, במיוחד סביב העיניים וכן מעניק להן מעין מראה 'ברבי'. זכרו שהשליטה בו היא שלכם, וניתן לכבות או להקטין את ההשפעה שלו תמיד.

סלפי ספה. ליאור נאור, מערכת וואלה!
סלפי ללא פיצ'ר יופי/מערכת וואלה!, ליאור נאור

ניתן לראות במיוחד בפנים את ההדבל. המרקם, הצבע, ובעיקר אזור העיניים נראה עייף יותר, ובאופן כללי ניתן לראות את בינג' הנטפליקס, שעשיתי אתמול.

סלפי שתיה עם חברים

אולי אחד הסלפים החשובים (אחרי "בוקר טוב" במיטה, ו"צאתי עכשיו מהמכון"). אז בגלל שהחברים שלי ביישנים אני זזתי הצידה, תדמיינו עפרה ברקע ובמבה שהתפזרה בכל הבית. למרות תאורה חשוכה יחסית, ואורות צבעוניים מהבהבים, התמונה נראית מוארת מאוד. טיפה להעלות ניגודיות - ולפרסם.

סלפי שותה לפני מסיבה. ליאור נאור, מערכת וואלה!
סלפי "שתייה עם חברים"/מערכת וואלה!, ליאור נאור

שוב, אזור הפנים והעיין נראה מעט "מוחלק מידי", ונכון, יכולנו "להחליש" את פיצ'ר הביוטי. אבל אתם יודעים איך זה אחרי שבוע עבודה. וחוץ מזה, זה סופ"ש, חובה להיות מוגזם.

אור טבעי + מלאכותי

הסלפי האחרון שבדקנו היה שילוב של אור טבעי מאחור, ואור מלאכותי על הפנים. והאמת שאהבנו את התמונה הזו כמעט כמו את הראשונה. הפנים ניראות בברור, פיצ'ר היופי הוריד את כל מה שצריך סביב העיניים, ואפילו שיש נקודת אור טבעית בחלק האחורי של הפריים, הפנים לא הפכו לחשוכות, כמו שקורה בדרך כלל במקרים מהסוג הזה.


לסיכום, בסך הכל הסלפי של ה-NOTE 9 בסדר. כן, יתכן שמעט הגזמנו עם אפקט היופי, והיה אפשר להחליש אותו מעט, אבל אנחנו לא מתנצלים על זה. וביחד עם תג המחיר הזול, ומסך מקצה לקצה, הוא בהחלט יספיק לשמשתמש האינסטגרם הממוצע. 999 ש"ח ברשת 'באג'.

ולגבי מטקבקים מספר 1 עד 3, שיגידו "זו לא סקירה מקצועית" - לא יזיק לכם איזה פיצ'ר שיחליק לכם קצת את החיים, בסדר?

Meizu NOTE 9. צילום מסך, צילום מסך
Meizu NOTE 9/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully