וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטייה מינית היא לא בחירה. הומופוביה, השר פרץ, דווקא כן

14.7.2019 / 15:23

דבר עורך וואלה! גאווה לשר פרץ: ושוב יש מי שמנסה להגיד לנו שנטייה מינית היא בחירה, ושאם רק נרצה נוכל "להירפא", כאילו הייתה זו מחלה. אז יש לנו חדשות - נטייה מינית היא לא מחלה

תשובה לשר החינוך, רפי פרץ. ליאור נאור/תשובה לשר החינוך, רפי פרץ. ליאור נאור

תגובת ארגוני הקהילה הדתית הגאה, בת קול, חברותא ושב"ל לגברי השר:

מאסנו ברבנים שמחבקים אותנו בחיבוק דוב תוך אמירת דברים חמים, תוך נסיון "לתקן" אותנו. לצערנו, רבים ורבות בינינו נכוו במערכות החינוך הדתיות - בישיבות, במכינות ובאולפנות מרבנים ואנשי חינוך שלקחו על עצמם תפקיד טיפולי לא להם והביעו עמדה מקצועית בתחום בו אין להם ידע.

על אף שהאיגודים המקצועיים יוצאים באופן גורף נגד טיפולי המרה ועל אף עדויות אינספור על הפגיעות הנפשיות שחוו מטופלים/ות, ביניהן אובדנות, דכאון ושנאה עצמית. אנחנו עדים/ות לנסיון חוזר ונשנה של גורמי קצה בעולם הדתי להמשיך להתעלל ולפגוע בלהט"ב צעירים.ות תחת אמירת שווא של נסיון "לעזור".

אנחנו בקהילה הדתית הגאה מאמינים/ות כי הדרך לעזור ללהט"ב דתיים/ות היא להראות להם/ן כי ניתן לקיים חיים דתיים וגאים, ניתן לבחור להיות הם/ן עצמם/ן - וכי אינם/ן צריכים להאבק בזהותם/ן. ברוח זו, אנחנו עולים.ות הבוקר עם קמפיין חדש שמציג אותנו - את הסיפורים שלנו והפנים שלנו.

מועצת התלמידים והנוער הארצית
היא הגוף המייצג של כלל בני הנוער במדינת ישראל ללא הבדל דת, גזע, מין, מגדר או משיכה מינית.

נפעל תמיד למען קבלת האחר ונמשיך לומר בקול ברור כי הנוער הלהט"בי הוא חלק בלתי נפרד מהנוער במדינת ישראל. לכן, מועצת התלמידים והנוער הארצית מתנגדת לדברי שר החינוך, ח"כ הרב רפי פרץ הערב.

מועצת התלמידים והנוער הארצית תומכת בכלל בני הנוער על כלל נטיותיהם המיניות ומאמינה כי משיכה מינית וזהות מגדרית הן חלק מזהותו של אדם ואינן נדרשת ל-"טיפול" או ל-"המרה".

כמו כן, מועצת התלמידים והנוער הארצית מביעה תמיכה בארגון הנוער הגאה איג"י ותמשיך לפעול בשיתוף פעולה איתו.

תגובת עמותת אבות גאים:

כהורים לאלפי ילדים בישראל אנו מאוד מודאגים מהאמירה של שר החינוך. עמותת אבות גאים קוראת לבנימין נתניהו לקחת אחראיות על הממשלה שלו ולגנות בכל הכח את ההומופיה של השר פרץ.

אנו מקווים למינוי אחר במשרד החינוך עוד לפני הבחירות, מינוי אשר ישקף את החברה הישראלית ושיכבד את כל חלקי האוכלוסיה. אנו קוראים לשר חינוך, אשר מנסה לחנך את ילדי ישראל לשנאת האחר, להתפטר עוד היום.

תגובת האגודה למען הלהטב :

יש תגובה אחת הולמת לאמירות החשוכות של שר החינוך פרץ: לפטר אותו לאלתר. אסור שילדות וילדי ישראל ייחשפו לרעל הלהט"בופובי שמפיץ מי שמתיימר לעסוק בחינוך וערכים. טיפולי ההמרה שפרץ מטיף להם מסוכנים על פי משרד הבריאות הישראלי וגופי מקצוע בינלאומיים. הוכח שמדובר בטיפולים שעשויים לערער את המצב הנפשי ולגרום למחשבות אובדניות.

אנחנו ממליצים לפרץ אישית לנסות בעצמו טיפולי המרה מסוג אחר: טיפולי המרה נגד שינאת האחר ובעד אהבת חינם, נגד דעות חשוכות ובעד פתיחות וקבלה.

בואו להפגין היום (יום ראשון) מול קריית הממשלה בתל אביב, בשעה 19:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully