וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם קוראים נכון: אירוע גאווה ראשון בבית שמש

אם חשבתם שאירועי הגאווה נגמרו - אתם טועים. אחרי שורת אירועי גאווה היסטורים, בין היתר בנתניה, טבריה ולוד - בחמישי הקרוב מגיעה הגאווה ללא אחרת מהעיר בית שמש. בואו לעשות היסטוריה!

צילום: שלומי גבאי, עריכה: ליר שפיגלר

ביום חמישי הקרוב, ה25/7, יתקיים אירוע הגאווה הראשון בעיר בית שמש, בשעה 18:30. האירוע מאורגן על ידי הנוער הלהט"בי בבית-שמש שמקיימים אירוע גאווה ראשון מסוגו בעיר באופי דתי-חילוני, המבקש להושיט יד לפלורליזם בין כל הקהילות בעיר.

האירוע יכלול את השתתפותם של חברי כנסת, חברי מועצת עיריית בית-שמש ונציגים של הקהילה הגאה בעיר, שישתפו על חוויותיהם כלהט"בים בבית שמש.

בנוסף, האירוע יכלול מספר מעגלי שיח בנושאים שונים הקשורים לקהילה הגאה ולסובלנות, בהובלת מיטב המרצים הלהט"בים בישראל, באופן שמזמין שיח עמוק יותר על הסוגיה בקרב כלל המשתתפים.ות.

אירוע הגאווה הראשון בבית שמש. צילום מסך, צילום מסך
אירוע הגאווה הראשון בבית שמש/צילום מסך, צילום מסך

ממארגני האירוע, שי טבת ואליס הופמן נמסר: "אנחנו נרגשים לראות חלום שנראה רחוק רק לפני מספר חודשים קורם עור וגידים. אנחנו מזמינים את כל תושבי ותושבות בית-שמש והסביבה שמאמינים כי כל אהבה היא אהבה וכי לכולם וכולן יש מקום בעיר שלנו.

אנחנו רצינו לקיים אירוע שיבהיר על רקע הקריאות הקשות נגד הקהילה כי יש מקום לא רק ללהט"בים במרחב הציבורי, אלא גם במרחב הדתי ושיש מקום לכל הזהויות הן בנפרד והן ביחד".

האירוע יתקיים בפארק הגפן, שדרות בן גוריון. לעוד פרטים לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully