וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה היא לא רק במצעד

רוצים להיות גאים כל השנה? בואו להתנדב ולעזור לשבור חומות וסטראוטיפים. ארגון חוש"ן, גוף ההסברה של הקהילה הגאה בישראל, מתרחב ומחפש בדיוק עכשיו את המתנדבים החדשים

פעילות חו"שן - יח"צ. יח"צ,
פעילות חוש"ן/יח"צ

חוש"ן - חינוך ושינוי, הוא גוף ההסברה היחיד של הקהילה הגאה בישראל. המטרות שלו הן קידום סובלנות כלפי הקהילה הגאה, מיגור להט"בפוביה והכשרת אנשי מקצוע לעיסוק בנושאים הקשורים לקהילה.

חוש"ן פועל במסגרת מערכת החינוך ובמסגרת מערכות ציבוריות גדולות, נוספות בנושאי זהות מגדר ונטייה מינית.

כדי להשיג את המטרות האלה, מקיים הארגון כ-1,800 פעילויות והכשרות כל שנה, בכל הארץ, ללא פחות מ-50,000 תלמידים, צוותים מקצועיים, אנשי כוחות הביטחון וסטודנטים. מי שמעביר את הפעילויות האלה, הם כ-200 מתנדבים, ובימים אלה, מתרחב הארגון ומחפש כוח חדש, שיבוא לעזור למגר להט"בופוביה.

במרכז הסדנאות וההשתלמויות שמעביר הארגון, הקהל נפגש עם המתנדבים, שחושפים את סיפור חייהם האישי, ומקיים דיון בשאלות הקשורות לזהות מינית ומגדרית בפרט, ולקהילה הגאה בכלל.

הדיאלוג הזה מאפשר שינוי עמדות, הסרת דעות קדומות וסטריאוטיפים נפוצים. בעצם, בכך שתתנדבו בחוש"ן, תגיעו לבתי ספר ותיכונים ותספרו את סיפורכם האישי, תוכלו לעזור לנערימ.ות לא לעבור את מה שאתם עברתם בשנותיכם בתיכון, לעזור לגדל דור פחות להט"בופובי וליצור מרחב בטוח יותר ופחות אלים לחברי הקהילה שלנו.

בנוסף, מפיק חוש"ן ימי עיון לקהלי היעד השונים, בדגש על צוותים חינוכיים, אנשי טיפול ועובדי מערכת הבריאות. בימי העיון מתקיימות הרצאות של מומחים במטרה להעביר ידע חדיש ומתקדם ומתקיים פאנל מומחים שמעלה סוגיות ודילמות מקצועיות ואת דרכי ההתמודדות עמן.

אז למה אתם מחכים? לינק לטופס התנדבות - יש פה

פעילות חושן - יח"צ. יח"צ,
פעילות חושן - יח"צ/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully