וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למען בית דרור: פסטיבל מוזיקה ודראג בת"א

המפיקים דן יפת, קרן אטינגר ואליעד גרין החליטו להרים ערב תרבות גאה. בתכנית: הופעות של לא פחות מחמש להקות קהילתיות, אמניות דראג וכמובן DJ's. ובעקבות האירועים האחרונים כל ההכנסות - תרומה לבית דרור

קוויר. ShutterStock.. ShutterStock, ShutterStock
Queerage ב-Pasáž. עיבוד תמונה/ShutterStock, ShutterStock

ימים לא פשוטים עוברים על הקהילה הגאה. אם זו דקירת הנער ליד בית דרור, ציון 10 שנים לרצח ב'ברנוער' או צעדת המחאה בהובלת הקהילה הטרנסית - כולם מראים כי עוד יש לקהילה דרך ארוכה לצעוד בה.

אך לצד הקושי, ידועה הקהילה הגאה ככזו שיודעת להתאחד בזמנים מעין אלה, ולתעל, ולו באופן חלקי את האנרגיה למקום טוב. וכך, ביום שישי הקרוב, ה-2.8, יערך מיני פסטיבל גאה, וכל ההכנסות יועברו כתרומה לבית דרור.

את הרעיון העלה היזם דן יפת, דרך פוסט פייסבוק הוא חבר למפיקים אליעד גרין וקרן אטינגר, וכך נולד ה-Queerage, שיערך ב-Pasáž.

"מתרגשות להזמין אתכן ליריית הפתיחה של תופעה אמנותית חדשה בקהילה הלא היא ☆ ☆ ☆ Q U E E R A G E ☆ ☆ ☆", ציינו השלושה באיוונט של האירוע. ה"קוויראייג'" הוא מעין מיני פסטיבל, שכולו במה להטבפא"קית, שתכלול הופעות רוק, אינדי ודראג.

קוויר, יח"צ. יח"צ,
Queerage, ב-Pasáž..עיבוד תמונה/יח"צ

"האירוע הוא פסטיבל מוזיקה ודראג להטבפאקי", אומרים המארגנים לוואלה! גאווה. "זה בעצם ספוטלייט על אמנות מכמה תחומים בתוך הקהילה.

איך הוחלט על התרומה לבית דרור?

"זו עמותה שמצילה נוער מסיטואציות בלתי אפשריות, שלכל נער ונערה להטבפא"קית יש פוטנציאל להגיע אליהן. האירועים האחרונים חיזקו אצלנו את ההחלטה בגדול - גם ההתבטאויות של פוליטיקאים וגם המקרה הנוראי שקרה ממשר ליד בית דרור.

ומה צפוי האירוע?

"זה מיני פסטיבל של חמש להקות, מוזיקאיות ומוזיקאים מדהימים ומדהימות מהקהילה, שיתנו סטים קצרים: דן יפת ובני נוח, קרן אטינגר, אליעד גרין ולהקת, מיכל שחר ורות שועלי.

לצד נאמברים של שתי אמניות דראג מוכשרות בטירוף: מעיוניק (מעיין וקנין) ולילי דז'ה וו (שי מאסה)

לפני ואחרי ההופעות ינגנו גם DJ מהקהילה: מור אופפר ואליאנה.


מתי ואיפה: יום שישי, 2.8, פזאג' - אלנבי 94,פתיחת דלתות ב12:00, כרטיסים במוקדמות: 42₪ ביום האירוע: 50₪ - כל ההכנסות תרומה לבית דרור. לרכישה - לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully