וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלות, דוגמניות וסטייל בדרך להליך פונדקאות

6.8.2019 / 9:15

כן, זה יקר ומורכב, אך אלה לא יעצרו את אהרון כהן ובן זוגו, לאונרדו קוראה, מלהביא ילד לעולם. עכשיו השניים משיקים פרויקט אופנה חדש, בהשתתפות מגוון סלבריטאיות, כדי לממן הליך פונדקאות. מוכנים? VOGUE!

פרויקט "מאה וחמישים שמלות כלה לילד". צילום: סאשה פרילוצקי,
מתוך צילומי פרויקט "מאה וחמישים שמלות כלה לילד". צילום: סאשה פרילוצקי/צילום: סאשה פרילוצקי

כולנו מכירים את החלום להקים משפחה. אך בעבור זוגות גאים, כידוע, מדובר בהליך מורכב ויקר, שיכול להגיע גם ליותר ממיליון שקלים. אהרון כהן ובן זוגו לאונרדו קוראה, חולמים להביא לעולם ילד, אך המציאות בישראל הפכה את החלום הזה לרחוק ומורכב.


אך אהרון, חרדי לשעבר שעזב את הבית כבר בגיל 14 ובן זוגו לאונרדו קוראה, החליטו לא לוותר, ובימים אלה הם משיקים פרויקט חדש - במטרה לממן את הליך הפונדקאות. הפרויקט, אשר יוצא לדרך תחת השם "מאה וחמישים שמלות כלה לילד" כולל קמפיין אופנה גדול , אליו כבר נרתמו שמות שכולנו מכירים.

אלה הצטלמו בשמלות כלה, בעיצובו של אהרון, אשר יוצעו למכירה ביריד מיוחד, שכל הכנסותיו תרומה להליך הפונדקאות. היריד 'מתחתנים' יתקיים מחר, ה-7.8 במתחם האירועים 'תרין', ראשל"צ. לצד השמלות, תמצאו ביריד נותני שירות נוספים מתחום החתונות והאירועים.

פרויקט "מאה וחמישים שמלות כלה לילד". צילום: זהר שטרית,
אירה דולפין, מתוך צילומי הפרויקט. צילום: זהר שטרית/צילום: זהר שטרית

מרגיז אתכם חוק הפונדקאות בישראל?

"הוא מפלה בצורה חד משמעית זוגות גברים גאים. בשונה מנשים יחידניות וזוגות סטרייטים, הליך הפונדקאות אסור לגברים גאים בישראל". אומר אהרון לוואלה! גאווה. "זה מצב שבו יש חובות אך אין זכויות עבור זוגות גאים ואבות יחידניים בארץ. עצם העובדה שאני ועוד רבים כמוני, צריכים לטוס לצד השני של העולם ולשלם על כך כל כך הרבה כסף, כשאצל זוגות אחרים לדוגמה, זה סכום שהולך למשכנתא, היא מצב אבסורדי".

אהרון כתב פוסט פייסבוק מרגש בנושא, וזה הגיע עד לבעלי מתחם האירועים "תרין", בראשון לציון. "נחשפתי לזוג הנחמד הזה, שנלחם כל כך בכדי להביא ילדים לעולם, ופשוט לא יכולתי לעמוד בצד בחיבוק ידיים", מספר שלמה אבייב, מבעלי המקום.

"זה נורא, לכל אדם יש זכות לאהוב ולהביא ילדים וזה בכלל לא משנה מי הוא. "ואהבת לרעך כמוך" זה ערך עליון בעיניי".

אבייב ביקש לפגוש את הזוג, ויחד הם יצרו את אירוע הגאלה החגיגי, אשר את הפקתו קיבל הזוג במתנה, וכן גם הספקים ונותני השירות השונים נרתמו להעביר את מלוא השכר כדי להגשים את החלום ולאפשר לזוג להקים משפחה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פרויקט  "מאה וחמישים שמלות כלה לילד". צילום: סאשה פרילוצקי,
מתוך צילומי פרויקט "מאה וחמישים שמלות כלה לילד"./צילום: סאשה פרילוצקי

ביחד עם ההכנסות ממכירת דגמי שמות הכלה, מקווה הזוג לגייס מספיק כסף, כדי לממן את הליך הפונדקאות. באירוע תתקיים תצוגת אופנה, וכן ניתן יהיה לשכור שירותים שונים בתחום האירועים, כמו מעצבי שיער ומאפרים.

סטילס:
צילום: זהר שטרית וסאשה פרילוצקי.
דוגמניות: ליאת אשורי, סתיו סטרשקו, שני גולדשטיין, גל גברעם, אירה דולפין, עדן יוחנן, קיי לונג, רומי אברג'יל, לינה מחול ובת-אל פאפורה.
סטיילינג: דברת הרשקוביץ
דגמים: אהרון כהן, Arketa
עיצוב שיער: ערן וויצמן, שי בן יקר ודניאלה בן יאיר.
איפור: בת אל מוס

פרויקט  "מאה וחמישים שמלות כלה לילד". צילום: סאשה פרילוצקי,
מתוך צילומי פרויקט "מאה וחמישים שמלות כלה לילד"./צילום: סאשה פרילוצקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully