וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנסית הותקפה בוושינגטון, זוג הותקף באמסטרדם

שני האירועים קרו בימים האחרונים, והם חלק ממגמה הולכת וגוברת של תקיפות להט"בים, מסביב לעולם. בדיקה מעלה כי מאז כניסתו של טרמפ לתפקיד נשיא ארה"ב, נרשמה עלייה במספר התקיפות מסביב לעולם

תחנת דלק. ShutterStock.. ShutterStock, ShutterStock
תחנת דלק אילוסטרציה. ShutterStock/ShutterStock, ShutterStock

בחודשים האחרונים נרשמים יותר ויותר מקרי אלימות כנגד הקהילה הגאה, מסביב לעולם. מה שבעבר היה קורה בעיקר במדינות הומופוביות כמו רוסיה, הולך והופך נפוץ בעולם, ובאירופה וארה"ב בפרט.

ביומיים האחרונים נרשמו שני מקרים נוספים, בראשון, אלישיה לאב, טרנסג'נדרית המתגוררת בוושינגטון, הותקפה בתחנת דלק מקומית. אלישיה סיימה משמרת בבר גאה מקומי, ועצרה בתחנת דלק עם רכבה כדי לאכול במזנון שבמקום.

לפי עדותה, כשבאה להיכנס למזנון היא חלפה על פני חבורה שזרקה לעברה הערות וקללות, אך היא התעלמה מהם. כשאלה ראו שהיא אינה מגיבה הם ניגשו אלה והחלו לנסות לקחת את הארנק שלה וכן תכשיטים שהיו עליה.

תוך זמן קצר אחד מחברי הקבוצה דחף והפיל אותה לרצפה. בשלב הזה החלו כולם להכות ולבעוט בה, תוך שהם ממשיכים לקלל ולקרוא לה בשמות. אלישיה הצליחה לקום ולרוץ אל חנות הנוחות שבתחנה, תוך שהיא פצועה, אך לדבריה המוכרת התעלמה ממנה ולא הגישה לה עזרה.

החבורה המתינה לה, וכשזו ניסתה לפנות אל רכבה, תקפה אותה שוב, וגנבה לה את המכשיר הסלולרי, כסף מזומן ואת תעודת הזהות שלה. "פשוט יצאתי מתחנת הדלק, נפלתי על הרצפה והתחלתי לבכות", היא מספרת.

מונית אובר. ShutterStock.. ShutterStock, ShutterStock
מונית uber. אילוסטרצייה, ShutterStock./ShutterStock, ShutterStock

הסיפור השני מגיע מאירופה. מאמסטרדם, ליתר דיוק. שם מספר זוג גאה, כי הותקף על ידי נהג UBER, לאחר שזה ראה כי הם אוחזים ידיים, כך חושף אתר attitude.

האירוע קרה בסיום מצעד הגאווה המקומי בעיר, שנערך בימים האחרונים. הזוג סיים את הבילוי במצעד והזמין מונית באמצעות האפליקציה הפופולרית UBER. לדבריהם, לאחר שעלו למונית, הבחין הנהג כי הם אוחזים ידיים.

כשביקשו ממנו לעצור ביעד, הסתובב אליהם הנהג, ירק בפניו של אחד מהם, וניסה לשלוח אליהם ידיים באגרסיביות. "זה היה נראה שהוא מנסה להכות אותנו", אמרו. השניים מיהרו לצאת מהמונית, ולדווח על האירוע למשטרה המקומות וכן ל-Uber.

"זו תקופה של מצעד גאווה באמסטרדם, וזוגות רבים נמצאים פה. אם יש נהג הומופוב, Uber והמשטרה צריכים לדעת על זה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מצעד הגאווה באמסטרדם. ShutterStock.. shutterstock, ShutterStock
מצעד הגאווה באמסטרדם. ShutterStock./ShutterStock, shutterstock

שני אלה מצטרפים לתקיפות נוספות מהחודש האחרון, בינייהם אדם גאה שהותקף בלונדון על ידי זר חמוש במצ'טה, זוג נשים גאה, שהותקף ברכבת התחתית של לונדון, זוג גאה שהותקף ועונה בצ'ילה, אחד מהם אושפז במצב אנוש,

נער שהותקף בבריטניה לאחר שיצא מהארון כבי-סקסואל, זוג שהותקף בצרפת וכן מסע רצח ורדיפה אחר פעילים גאים, הנערך ברוסיה בחצי השנה האחרונה.

מעצר פעילים גאים ברוסיה על ידי המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully