וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם את זה? נראה אתכם במסלול למנהיגות גאה

חושבים שיש לכם.ן את זה? זה הזמן להוביל בגאווה את מהפכה בקהילה הגאה! ההרשמה למסלול למנהיגות גאה מבית המרכז הגאה והחזית הגאה יוצאת לדרך

מנהיגות גאה. ShutterStock. ShutterStock, ShutterStock
מנהיגות גאה. ShutterStock/ShutterStock, ShutterStock

בשנים האחרונות הוכחנו שאנחנו קהילה חזקה, שיודעת להרעיד את המדינה כשכואב לנו. יש לנו מיוצגים ומשפיעים בעולם העסקי, החברתי והציבורי, הזוכים ליחס מכיל וכן גם ייצוג משמעותי במערכת הצבאית.

אנחנו מיוצגים וחזקים בעולם הבידור, התקשורת ובמשפט, ומרחיבים כל שנה את כמות האירועים והצועדים בחודש הגאווה.

אז הכל טוב? זהו, שלא

המקום היחידי שבו הקהילה צריכה חיזוק היא הזירה הפוליטית חקיקתית. אנחנו חווים את רוב הניצחונות שלנו לבית המשפט העליון וזוכים לעוול ואפלייה מתמשכים בספר החוקים של מדינת ישראל.

כדי להפוך את היוצרות אנחנו צריכים וצריכות לעשות את מה שמגזרים אחרים עשו לפנינו. עלינו להיות כוח פוליטי משמעותי. הקהילה הגאה עוברת תהליך פוליטיזציה. אנחנו רואים יותר להט"בים בעמדות פוליטיות ושיח נרחב על המאבק הגאה בזירה הפוליטית, אך הוא לא מספיק.

אנחנו צריכים ייצוג גדול של מנהיגים ואנשי שינוי פוליטיים מהקהילה הגאה. יותר פעילים ופעילות פוליטיים, יותר אקטיביסטים ואקטיביסטיות ויותר נבחרים ונבחרות. יותר כוחות מניעים ומשני מציאות. הגדלת מעגלי ההשפעה והמעורבות הפוליטיים יביאו לנו את הניצחון.

המסלול למנהיגות גאה. יחצ. יח"צ,
המסלול למנהיגות גאה. יח"צ./יח"צ

מתוך חשיבה זאת, זיהו 'במרכז הגאה' וב'חזית הגאה' את הצורך להכשיר ולרשת את המנהיגים.ות וסוכנ.ות השינוי הבאים והבאות בקהילה הגאה בישראל.

המסלול למנהיגות גאה הוא מסלול הכשרתי ייחודי ששם דגש על פיתוח זהות מנהיגותית וזהות להט"בית היסטורית תוך הקניית כלים פרקטיים ליזמות והובלה ציבורית - פוליטית בחברה הישראלית.

המסלול משלב תהליך פיתוח זהותי, רכישת כלים פרקטיים ופיתוח דרך התנסות מעשית בשטח. מודל המסלול פותח, בהסתמך על שלל מודלים לפיתוח מנהיגות מהארץ ומהעולם ונותן לאקטיביסטים.יות קהילתיים.יות את פתח הכניסה לשביל ההובלה וההנהגה, של מנהיגי.ות השינוי הבאים.ות של הקהילה הגאה בישראל.

"זה לא עוד מסלול של 10 מפגשים עם הרצאות מעוררות השראה, זה לאנשים שמחפשים לעשות ולהתפתח קצת אחרת. דרך עשייה, דרך פרקטיקה, דרך רוח ומשמעות היסטורית. אני מזמין את חברי וחברות הקהילה הרואים עצמם שותפים ושותפות לטבלת המאבק הציבורי פוליטי הגאה להצטרף אלינו", אומר נועם אלקריב, מנהל החזית הגאה ומנחה המסלול.

המרצות והמרצים בקורס הינן מובילות חברתיות בקהילה הגאה ומחוץ לה, אנשי שיווק בכירים, נשות ציבור, מנהלים ומנהלות בכירים בעמותות ובמגזר העסקי.

בין הנושאים שילמדו בקורס: היסטוריה ומאבק הקהילה הגאה, אקטיביזם ומגזר שלישי, כלים לניהול עמותה, פיתוח מיומנויות ניהול ומנהיגות, חיבור לחברה העסקית, איך יוצרות מחאה, שיווק ופרסום ועוד.

הקבלה למסלול מותנת במעבר של יום מיונים ובהרשמה מראש. יום המיונים יתקיים באירוע" שישי תרבות- בחירות 2019" שיתקיים במרכז הגאה בתל אביב ב-9.2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully