וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את לא סטרייטית, נכון?" - שאלה אותי התלמידה

29.8.2019 / 16:13

הכוח לשינוי: בכל שבוע נפגוש מורה גאה אחר, שיחשוף את הסיפור האישי והכוח לשינוי וקבלה שהוא.י מביא.ה איתו.ה. והשבע תכירו את דניאלה סער, מורה לתנ''ך בתיכון ''מוזות'' לאומנויות ביפו

דניאלה סער. מורים גאים/דניאלה סער. מורים גאים

לקראת האחד בספטמבר התארגנות 'מורות ומורים גאות' בשיתוף וואלה גאווה, גאים להשיק פרויקט משותף: 'גאים לחזור ללימודים'.

פרויקט שיציג ויחשוף בכל שבוע את סיפורים האישי והכוח לשינוי וקבלה, שיש למורים בישראל. בכל סרטון נכיר מורה אחר, סיפור אחר ושינוי אחר. מתרגשים? גם אנחנו:)

אחרי הכל, הסלוגן "מורה טוב הוא מורה לחיים", לא נולד סתם. המורים בבית הספר לא מקנים לנו רק את החינוך המקצועי, לרוב הם המודל הראשון של אדם בוגר, הבא איתנו במגע יום-יומי בתקופת ההתבגרות. ולכן לכל התנהגות או תגובה מצד אותו.ה מורה, יש חשיבות עצומה.

מורות ומורים גאים. מערכת וואלה! NEWS, מערכת וואלה!
פרויקט "גאים לחזור ללימודים". צילום: ערכת וואלה! גאווה/מערכת וואלה!, מערכת וואלה! NEWS

דניאלה סער, בת 27 היא ביסקסואלית, מורה לתנ''ך בתיכון מוזות לאומנויות וסטודנטית לתואר שני במדעי הרוח. היא חיה ביפו עם בן זוגה, יוני, בנה נמרוד והכלבה פורטי.

''לא תכננתי להיות מורה לתנ''ך אבל כל בחירה שבחרתי הובילה אותי לעמוד מול כיתה וללמוד כל יום מחדש את הסיפורים האהובים עלי'', מספרת דניאלה לוואלה גאווה.

''אני מרגישה הכי בנוח עם נוער, אני יכולה לדבר בגובה העיניים ולפתוח את הלב. אני זוכרת את עצמי בגיל הזה, ממש לא מזמן, עם ההרגשה שאין שום מבוגר בעולם שדומה לי. שמבין אותי. זו אחת הסיבות שאני מביאה את הביסיות שלי לכיתה''.

''על נטייה ביסקסואלית אף אחד לא מדבר. גדלתי במרכז תל אביב וזו הייתה מילה שלא השתמשו בה. שמעתי חופשי על הומואים ולסביות, אבל לא היה מסביבי אדם אחד שהזדהה כביסקסואל. חשבתי שאני מבולבלת, שאני נערה עם הרבה הורמונים. יום אחד הבנתי שאני מאוהבת קשות בחברה שלי והבנתי שאני לא מבולבלת ולא נעליים.''

''יש מי שהמגדר מאד חשוב להם. אם זה גבר או אישה. אצלי זה לא ככה. אני מתעניינת במי שמולי. לפעמים זה גבר, אשה, או כל מגדר אחר. החברה מפעילה עלינו לחץ לבחור, היא מראה לנו שצריך הטרוסקסואליות, ומי שלא כזאת הומו או לסבית. יש מי שעבורן המצב הוא אחר, כמוני.''

תודות: מפיק ומארגן מטעם קבוצת "מורות ומואים גאים" - איציק שלם-קמינסקי.

יש גם לכם סיפור גאה? כיתבו לנו אותו למייל -Pride@walla.net.il, ונעשה עוד צעד לקידום שיח פתוח וליברלי בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully