וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי מפלגות פוגשים את הקהילה

6.9.2019 / 9:55

רגע לפני הבחירות: ראשי מפלגות, חברי כנסת ועיתונאים הגיעו אל המפגש הפוליטי המרכזי, שנערך בשיתוף המרכז הגאה והאגודה למען הלהט"ב. בהשתתפות גילה גמליאל, יאיר לפיד, עמיר פרץ, ניצן הורוביץ, קרן מרציאנו וזו רק ההתחלה

לאחר קמפיין מוצלח ואפקטיבי בבחירות 2019 הראשונות, ממשיכה הקהילה הלהט"בית לפעול להעלאת אחוז ההצבעה בתוך הקהילה ולחשוף לחברות וחברי הקהילה את העמדות וההשקפות של המפלגות השונות ביחס למאבק לשוויון.

כחלק מהמהלכים, יערך המפגש הפוליטי המרכזי, לקראת הבחירות, שנערך בשיתוף פעולה בין המרכז הגאה לבין האגודה למען הלהט"ב. וואלה גאווה תעביר את האירוע בשידור חי, החל מהשעה 11:30.

במפגש ייקחו חלק: השרה לשוויון חברתי ח"כ גילה גמליאל (ליכוד), ח"כ יאיר לפיד (כחול לבן), יו"ר העבודה-גשר ח"כ עמיר פרץ, יו"ר המחנה הדמוקרטי ניצן הורוביץ, ח"כ אלי אבידר (ישראל ביתנו), ח"כ עידן רול (כחול לבן), כרמן אלמקייס (העבודה-גשר) ופרופ' יפעת ביטון (המחנה הדמוקרטי) אשר ישוחחו עם העיתונאים קרן מרציאנו (חדשות 12) ויהודה שלזינגר (ישראל היום).

שישי פוליטי-גאה. יח"צ,
שיח עם הפוליטיקאים הבכירים בישראל בנושא הקהילה הגאה. צילום: יח"צ/יח"צ

על פי הערכות ארגוני הקהילה הלהט"בית יצביעו בבחירות כחצי מיליון חברות וחברי הקהילה.

איתי פנקס-ארד, מחזיק תיק הגאווה בעיריית תל-אביב-יפו: "המערכת הפוליטית מבינה את הכוח האלקטורלי של הקהילה הגאה.

ראינו את זה בסדרת המפגשים עם ראשי המפלגות ערב הבחירות הקודמות, ראינו את זה בוועידת המשפיעים הראשונה של הקהילה הגאה שנערכה בשבוע הגאווה האחרון, אליה הגיעו הדמויות הבכירות ביותר בפוליטיקה, בתקשורת ובעסקים וכעת, כמושב המשך של הוועידה, אנחנו פוגשים שוב את ראשי המפלגות שמבקשות את קולנו. המאבק לשוויון מתרחש ברחובות, בבתי משפט, במערכת החינוך ובשירותים חברתיים אבל מגיע לשיאו רק בקלפי".

אוהד חזקי מנכ"ל האגודה למען הלהט"ב: "קהילות שעושות שימוש נכון בכוח הפוליטי והאלקטורלי שלהן זוכות להישגים. הקהילה הלהט"בית מאסה בהבטחות ריקות ודורשת מהכנסת הבאה לפעול בנחרצות לקידום שוויון זכויות מלא, לא משנה איזו קואליציה תקום לאחריהן.

חצי מיליון מצביעות ומצביעים יכולים להכריע את הבחירות אם רק נבין את החשיבות ואת הפוטנציאל שטמון בהצבעה שמציבה את המאבק לשוויון בצמרת השיקולים. לכן חשוב שהקול הפוליטי של הקהילה יישמע ויורגש היטב בקלפיות. זה מה שעשינו ערב הבחירות הקודמות וכך נעשה גם הפעם".

אביהו מיזן מנהל המרכז הגאה: "הקהילה הלהט"בית שווה 11-14 מנדטים בכנסת, מדובר בכוח אלקטורלי משמעותי שיכול להשפיע בצורה מובהקת על תוצאות הבחירות. חשוב שנפעל לעודד את חברות וחברי הקהילה להצביע ולהשפיע, לא משנה מה עמדתם הפוליטית, אבל לזכור ולהזכיר להם לתת כוח רק למפלגות שמחויבות למאבק לשוויון. המפגש הפוליטי הוא הזדמנות לשמוע מקרוב את עמדות המפלגות ביחס אלינו ולמקומנו בחברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully