וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו שפיטה באה להגיד מזל טוב

2 DJ'S, פינוקים והפתעות למקדימים, האפי-אוור על הבר כל הלילה ועל הבמה: שפיטה בהופעת פריצה! זה מה שמכינים בחגיגות 18 שנה לליין ה"הפופ רינג", במועדון בתיאטרון

שפיטה - פופרינג/שפיטה - פופרינג

בשיש הקרוב יחגוג ליין הפופ, 'פופרינג', 18 שנה במסיבה גדולה. האירוע יערך במועדון התיאטרון בתל אביב, וכיאה למעמד צפויות הרבה הפתעות. על העמדה תמצאו את דיג'יי אלי פרכטר ודיג'יי קיארה דופלה, עם להיטי פופ ורמיקסים, המקדימים יהנו מהפתעות מתוקות, אפי-אוור על הבר כל הלילה ובשיא הערב תעלה לבמה לא אחרת מאשר שפיטה.

לכבוד האירוע וכדי לחזק את תרבות הפופ, משחרר הליין פלייליסט פופ מיוחד, ב-Spotify, שמחבר את הסגנונות השונים של ה-DJ'S של הליין, גיא לנץ, מלכת הדראג קיארה דופלה (ליאור כהן) ואלי פרכטר.

"לכבוד חגיגות 18 החלטנו שזה רק נכון להמשיך להוביל את האהבה שלנו לפופ דרך עם אחת הפלטפורמות הכי פופולריות - ספוטיפיי", אומר פרכטר לוואלה גאווה.

"here and now" הוא הפלייליסט הראשון מתוך כמה שמתוכננים והוא כולל את להיטי התקופה ושירים שחשוב וכיף להכיר כרגע. "בשונה מתחנת רדיו ומצעדים שונים - אנחנו לא כפופים לעורך מוזיקלי או הצבעות הקהל, אלא מביאים את מה שעושה לנו טוב כאן ועכשיו וחושבים שיכול להתנגן במסיבה, בגרסה כזו או אחרת".

בפלייליסט יש 50 שירים ועבור מי שאינו מכיר את הפופרינג זו הזדמנות גם להתעדכן בשירים טובים וגם לקבל מושג של מה הולך להתנגן במסיבה הקרובה. רוצים לשמוע? לחצו כאן.

גיא לנץ. פופ רינג. גיא לנץ. פופ רינג,
DJ גיא לנץ/גיא לנץ. פופ רינג

לכל דיג'יי יש סגנון משלו

לנץ דבק בפופ ובגרסאות שקרובות למקור, קיארה "בורחת" אל רמיקסים מעולם ההאוס ואילו פרכטר מתבל את הסטים במאש-אפים שעושים טוב לשני שירים (או יותר) שהתחברו ביחד.

לנץ הוא הוותיק מבין הצוות, התחיל לנגן במסיבה באוקטובר 2004 ואילו הטרי ביותר הוא דווקא פרכטר, שהחל את דרכו בפופרינג כבליין ובמסיבה הקרובה יחגוג יחד עם הפופרינג את יום הולדתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קיארה דופלה - פופרינג. צילום: גיא הוד. צילום: גיא הוד,
DJ קיארה דופלה/צילום: גיא הוד

למה פופרינג?

"כי אצלנו הקהל קודם להכל. בכל צעד שעושים ומתכננים חושבים קודם על הקהל, מוודאים שיש מספיק מקום לרקוד, מספיק ווליום כדי שיהיה אפשר לשיר (ולזייף) בלי שישימו לב, שיהיה מאוורר בחורף וממוזג בקיץ, בלי עשן - רק מוזיקה שמחה, וידאו ותאורה שעושה חשק.

השילוב של האווירה והמוזיקה עושה את שלו, המון זוגות שאני מכיר הכירו בפופרינג, חלקם אף נישאו והביאו ילדים. זו מסיבה שעושה כבוד לקהל שלה, וזה הצעד הראשון בדרך לאירוע מוצלח".

כרטיסים במכירה מוקדמת, כאן. כל הפרטים באיוונט.

אלי פרכטר - פופרינג. צילום: גיא הוד. צילום: גיא הוד,
DJ אלי פרכטר/צילום: גיא הוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully