וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלאס תירוצים - צאו להצביע!

מסתמן כי הבחירות הקרובות יהיו גורליות בכלל, ולקהילה הגאה בפרט. מפלגות רבות, מאלו המתמודדות, רואות באנשי הקהילה חולים וסוטים - ואם אתם רוצים לשנות יש רק דרך אחת - צאו להצביע!

קמפיין הבחירות של האגודה למען הלהט"ב/קמפיין הבחירות של האגודה למען הלהט"ב

נכון, יש המון תירוצים. "כולם מושחתים", "אי אפשר להאמין לאף אחד" -אבל עדיין, הזכות לצאת להצביע בבחירות הקרובות, היא חובה. בכל מערכות הבחירות האחרונות, עשרות מנדטים, שהיו יכולים לעשות שינוי גדול במפה הפוליטית, הלכו לפך.

הקול שלכם, ספציפית שלכם, הוא חשוב במיוחד. מעבר לחיזוק המפלגה שאתם תומכים בדעות שלה, אי הצבעה משמעותה חיזוק המפלגות היריבות. וזו לא מטפורה. במערכת הבחירות האחרונות, בה נרשמו זיופים רבים, התגלה כי בקלפיות רבות נרשמו הצבעות של תושבים שלא הגיעו להצביע כלל. נכון, זה לא חוקי, לא דמוקרטי, אבל זה קורה. ובאילו מפלגות "בחרו" ה"קולות"? ניחשתם נכון.

כשאתם לא מצביעים, יהיה מי שיצביע בשבילכם - הלכה למעשה. וגם אם אתם לא תומכים במפלגה או מועמד ספציפיים, בחרו מפלגה רנדומלית, שערכה קרובים או זהים לערכים שלכם. כי שוב, אם לא תצביעו לה, תחזקו את המפלגות שעלולות להפוך לסיוט הגדול שלכם.

נכון, יש סוף סוף יום חופש ונכון, למי יש כוח לזה - אבל הזכות להצביע היא זכות שאתם לא יכולים לוותר עליה. זה לא "עניין של מבוגרים", ואתם לגמרי לא במקום של "להימנע כמחאה". כי על כל מחאה שלכם, יש קול אחר, נגדכם.

אז צאו להצביע. נצלו את הנסיעות בחינם בתחבורה הציבורית, אל תהיו ילדים קטנים וקחו אחריות לא רק על העתיד שלכם, אלא על העתיד של כולנו. ולא, זו לא קלישאה.

המירוץ לכנסת. המירוץ לכנסת, צילום מסך
מתוך המשחק "המירוץ לכנסת"/צילום מסך, המירוץ לכנסת

וכדי שיהיה לכם מעניין, עד שתלכו להצביע, קבלו את "המירוץ לכנסת". משחק שיאפשר לכם לבחור את המומעד שלכם ולצאת איתו למסע. אבל שלא תטעו, מאחרי כל בחירה יש משמעות, ולכל מועמד חולשות וחוזקות אחרות.

אם תהיתם מי עומד מאחורי המשחק, תחת "אודות" תמצאו את יובל בר-לוי, המוגדר כ"מנשק קמעות ושוחה חתירה ללא מצופים" וגיל כהן, המוגדר כ"מעצב גרפי, שחקן ספסל ואמן אורז".

מוכנים? היכון? לחצו כאן - ושחקו

עוד בוואלה!

רצח-אונס-מיץ-ענבים: הדוכן הגאה מול דוכן מפלגת 'נעם'

לכתבה המלאה
בחירות גאות. בחירות גאות, ShutterStock
הקהילה יוצאת להצביע/ShutterStock, בחירות גאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully