וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך: רוצים את הלוק המושלם לראש השנה?

יואב מאיר

23.9.2019 / 8:52

שנה חדשה, התחלות חדשות ו... לוק חדש. בין אם אתם חוגגים אצל המשפחה או במסעדה - החג הוא תירוץ מעולה להתחדש ולהתלבש. אספתי עבורכם כמה לוקים היסטריים, שיעשו לכם שנה מדהימה

ראש השנה הוא זמן מצוין להתחלות חדשות, החלטות משמעותיות ואולי גם הגיע הזמן לסטייל חדש? ערב ראש השנה יכול להיות הערב שבוא אתם מצהירים על הסגנון החדש שאותו אתם רוצים לאמץ השנה. אז תרשו לעצמכם להתחדש - מתחילים:

הלוק המחויט
אחד מהטרנדים הכי חזקים של 2020 הוא המראה המחויט. חולצות מכופתרות מודפסות יעידו עליכם שאתם גם מוקפדים וגם נועזים. נכון, חם פה, אז לוודא שהארוחה במקום ממוזג ונעים, אמנם הסתיו מתחיל אבל אין לדעת איזה גל חום יתקוף אותנו. אני בעד להתחיל את הערב עם חליפה ולהמשיך עם לוק ללא ג'קט.

בתמונה
מימין: חולצת אריג סיני לבנה של 'גולף' 199.90 ש"ח, חולצת פשתן של pull and bear, במחיר 169.90 ש"ח, ומשמאל חולצה של Massimo Dutti, במחיר 275 ש"ח ומכנסיים 275 ש"ח.

גולף, צילום: דודי חסון, pull and bear, צילום: יח"צ, Massimo Dutti, צילום: יח"צ. צילום: דודי חסון, יחצ,
מימין לשמאל: גולף, צילום: דודי חסון, pull and bear,/צילום: דודי חסון, יחצ

לוק פיוז'ן
אוהבים את המראה המחויט והמוקפד אבל מרגישים שהוא טו מאץ' עבורכם? אז יאללה תערבבו - מכנסי אריג אלגנטיות עם חולצת טישרט - שימו לב שגם הטישרט בגיזרה הנכונה לכם, לא צמודה מדי וגם לא גדולה בכמה מידות.

טישרט לכולנו יש בארון, אך לא כל טי מתאימה לכל מאורע, תקפידו שהיא לא דהויה, לא מוכתבת ובטח שלא מסתובבת (מכירים את זה שהתפר צד נוטה לכיוון האמצע? זה אומר שחרשתם על הטי והיא כבר פחות רלוונטית). וכמובן שאפשר גם הפוך - ג'ינס וחולצה מכופתרת, יש משפחות שלא יעבירו ג'ינס כפריט ראוי לארוחת חג - אבל בואו... אנחנו בישראל.

בתמונה:
מימין לשמאל - חולצה של ברשקה, 169.9 ש"ח, לוק של דורון אשכנזי, ו'נובוריש דוג', של מעוז דאהן.

אפנת חג לגברים - ברשקה, דורון אשכנזי ומעוז דאהן, יח"צ. יח"צ,
מימין לשמאל: ברשקה, דורון אשכנזי ומעוז דאהן צילום: יח"צ/יח"צ

הלוק הקליל
איך אנחנו אוהבים מכנסיים קצרים! אל תחשבו שמכנסיים קצרים לא ראויים לשולחן החג! גם עם מכנסיים קצרים אפשר להרכיב טוטאל לוק אלגנטי מספיק לאירוע.

על מה חשוב להקפיד? מכנסיים מגוהצים, מבד אריג, ללא הרבה כיסים (לא דגמח) וכמובן במידה הנכונה שיחמיאו לגוף ולא ינזלו מכם. אם בא לכם להקפיץ את המראה אז כדאי לשלב חולצה מכופתרת ולא טישרט - לפחות שחלק מהלוק יגיע מהעולמות האלגנטיים.

בתמונה:
מימין - ברמודה של Massimo Dutti, מחיר 275 ש"ח ולוקים של דורון אשכנזי.

Massimo Dutti ו-דורון אשכנזי. צילום יח"צ. יח"צ,
Massimo Dutti ו-דורון אשכנזי. צילום יח"צ/יח"צ

אקססוריז
אל תפחדו מתכשיטים! לפעמים כל מה שצריך בכדי להקפיץ את הלוק זה צמיד מגניב שמראה שחשבתם והשקעתם, כל אחת לפי רמת ההגזמה שלה - לפעמים מספיק תכשיט אחד בשביל הטאץ' ולפעמים שרשרת, עגילים, צמידים וטבעות יעשו את העבודה. אם אתם לא עונדים תכשיטים בדרכ - אני ממליץ על צמיד.

כמובן שחוץ מהתכשיטים אתם חייבים לשים לב לנעליים והחגורה - עדיף שיהיו באותו צבע או מאותה משפחה (לא חום ושחור יחד או שאני אתעלף) ואם ממש בא לכם להתפרע לכו על הטרנד של המשקפיים הצבעוניים - אני כבר מזמן מכור.

קולקציית נטע אלחמיסטר לאירוקה. צילום: סטודיו מאשין, מותג תכשיטי הגברים הקנדי ITALGEM, צילום: יח"צ. יח"צ,
נטע אלחמיסטר לאירוקה, 199 ש"ח. צילום: סטודיו מאשין, משמאל מותג תכשיטי הגברים הקנדי ITALGEM./יח"צ

הכי חשוב שיהיה חג שמח ושתהיה לכם שנה טובה - תמיד תתלבשו איך שבא לכם!

יואב מאיר הוא מעצב אופנה, סטייליסט וכוכב רשת בתחום הסטיילינג וה-DIY.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully