וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הפרטים: מירי פסקל ותקווה חוזרות למסך

26.9.2019 / 19:26

את הפרומו הראשון ל"הנוכלות", הסדרה החדשה של אילן פלד ויעל פוליאקוב, ראינו לפני יותר משנה. עכשיו, קומדית הקאלט המטורפת, בכיכובן של מירי פסקל ואחותה תקווה, סוף סוף מגיע למסך! ויש אפילו קליפ חדש!

בתעשיית הבידור הישראלית, בודדות הדמויות שמצליחות לחיות גם בלי להופיע באופן קבוע על המסך. אך מירי פסקל, בגילומו של אילן פלד, שברה כל מוסכמה בהקשר הזה. כמעט שמונה שנים (ושני קמפיינים) עברו מאז ימי 'אחד העם 101', והגעגועים רק התגברו.

לפני שנה החלו שמועות, שמתחברות לפרק האחרון של "אחד העם", בו ראינו את מירי ותקווה "עפות" עם רכבן אל עבר תהום, במדרף משטרתי. הידיעות דיברו על סדרת ספין-אוף חדשה למירי ותקווה, כשבמרץ 2018 שוחרר פרומו מטורף במיוחד.

לא היו הרבה פרטים נוספים פרט לאותו וידאו, אך מאותו הרגע החלו הציפיות. האם זו סדרה חדשה? האם סתם קטע עליו עבדו אילן ויעל בזמנם הפנוי? או שאולי המידע החלקי נכון, ובקרוב נקבל סדרה חדשה של השתיים ב-yes.

הפרומו ששוחרר במרץ 2018

יחד עם הפרומו, שוחרר גם קטע קצר, לכאורה מתוך הסדרה עצמה, ופה כבר החלה ציפייה של ממש. היה ניכר שמדובר בהפקה גדולה, והדבר הגדיל עוד יותר את הציפיות. שנה לאחר מכן, במרץ 2019, הגיעה ההודעה הרשמית: "הנוכלות" מגיעות.

מדובר במעין פרודיה פרועה מאוד על סרטי בלשים ופעולה, שכתבו ויצרו פוליאקוב ופלד. אנחנו צפויים לקבל 10 פרקים, לפגוש את כל הדמויות המוכרות פלוס כמה חדשות, ובעיקר לקבל עוד קלאט וחומרים לאהבתינו הנצחית למירי פסקל.

אמש פורסם בעמוד הפייסבוק של פסקל קליפ נוסף מתוך הסדרה, לשיר בשם "בולבול", אותו היא מבצעת ביחד עם ישי לוי. את המילים כתב פלד, על הלחן יעל פוליאקוב, פיטר רוט, אופיר קנר ופלד עצמו. ומתי נראה את הסדרה סוף סוף על המסכים? אחרי הח'גים, ב-yes.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

הקליפ החדש ששוחרר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully