וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשנה החדשה: "החלטתי להפסיק עם סמי מסיבות"

29.9.2019 / 11:23

ראש השנה הוא ההזדמנות שלכם להחליט על הגורל והעתיד שלכם. קחו את תקופת החגים כדי לחשוב ולהבין מה אתם צריכים לשמור וממה אתם להיפטר. זה בדיוק מה שאלמוג עשה, וזו ההחלטה שהוא קיבל:

החלטה לראש השנה. ShutterStock, ShutterStock
החלטה לראש השנה. ShutterStock/ShutterStock, ShutterStock

ארוחה חגיגית, רוח של התחלה חדשה ופסק זמן מהחיים כדי לחשוב. אלו בדיוק המרכיבים שכל אחד.ת צריך כדי לחשוב קצת ולקבל החלטות. בין אם זה להיות נחמד יותר לאנשים, להתחיל להתאמן קבוע או לנתק מהחיים שלכם את מי שעושה לכם לא טוב, ההתחלה החשובה ביותר היא... פשוט להחליט.

וזה בדיוק מה שאלמוג (השם המלא שמור במערכת) עשה. השנה החדשה הביאה אותו לקבל החלטה, ובאומץ מעורר השראה, הוא החליט לשתף בדברים בקבוצת הפייסבוק הגאה 'חבר מביא חבר'. ועכשיו? תורכם.


"לפני חצי שנה, מסיבת פורים ב'אומן', הרגשתי שהגזמתי. אני נמצא בחיי הלילה ויוצא למסיבות שנים רבות. בין נהרות האלכוהול שזרמו שם, הגיעו גם שחקני חיזוק חדשים, עם שמות מפתים או קיצורי אותיות פשוטים.

כן, אני מדבר על סמי מסיבות, ואני מספר עליהם מהחוויה האישית שלי בלבד. במשך 4 וחצי שנים פעם בשבועיים-שלושה דאגתי לעצמי לכדור או אבקה שהביאו אותי לחוויה עוצמתית בהרבה ממה שהייתי מורגל קודם. הביטחון העצמי שלי עלה פלאים, אינטראקציה עם אנשים פתאום הייתה קלה הרבה יותר, וסף הריגוש וההנאה כל פעם עלה.

עם זאת, השבתות כבר לא נראו כמו קודם. הימרחות על הספה, חולשה, עייפות של הגוף וערות של המוח, וחוסר שינה היו רק חלק מתופעות הלוואי של כל הטוב הזה. לכאורה, התמכרות.

אבל, ויש אבל גדול, רוב החומרים האלה לא ממכרים באמת, ועם שימוש מוקפד ומאוזן הגוף לא מתמכר לחומר. ה"היי" וההנאה המוגברת הם אלה שהחזירו אותי כל פעם ופעם לשימוש בחומרים, בצורה מאוזנת ועם בקרת כמויות, כתוסף וכלי עזר להפיכת מסיבה מטובה למדהימה.

מסיבה, אילוסטרציה. ShutterStock, ShutterStock
"מצאתי את עצמי שוכב על הרצפה בחצר של האומן, מקיא". מסיבה, אילוסטרציה. ShutterStock/ShutterStock, ShutterStock

אז לפני חצי שנה, במסיבת פורים באומן, הגזמתי. לא עשיתי בקרת כמויות ומצאתי את עצמי שוכב על הרצפה בחצר של האומן, מקיא, מקבל סיוע ראשוני מחברים טובים, לא מודע לסביבה ורק שומע את החברים שלי מנסים לשכנע אותי לפקוח עיניים. הגוף צרח עליי להירגע, ועשה לי וואחד השכמה לחיים.

מאז, ממש כמו מכור אמיתי, אני סופר את הימים והחודשים, כי הפסקתי עם החומרים האלה, לתמיד. זה בין האתגרים הכי קשים שעברתי ועדיין עובר בחיים, אבל כל חודש אני גאה בעצמי יותר ויותר. עדיין יוצא, עדיין מבלה וסובב סביב אנשים שעושים, אבל לגמרי שונה.

אני לא בא להטיף לא לעשות סמים, אנשים תמיד עשו ועוד יעשו. אבל בחוויה שלי, הגיע הזמן להפסיק".

"חשוב לי שהמסר יעבור", הוסיף אלמוג בשיחה עם וואלה גאווה. "וזה לא רק בנושא הזה, שלא היה פשוט, אבל החלטתי לחשוף ולגעת בו. ואם מישהו.י קיבל מוטיבציה ויקבל החלטה לגבי עצמו לשנה החדשה, זה יהיה שווה הכל".

שנה טובה לכולם מאלמוג, וממערכת וואלה! גאווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully