וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכניס להומופובים: קליפ חדש לטודריק הול

30.9.2019 / 8:52

ממש בימים אלה שיחרר טודריק הול קליפ חדש, לשיר "FAG", אך אם חשבתם שזו תהיה עוד "סתם הרמה", טודריק יפתיע אתכם בביקורת, עומק, מסרים ברורים ועוד לא דיברנו על הקליפ האומנותי

כבר שנים טודריק הול כאן, מפוצץ בכשרון, אך נדמה שהפריצה העולמית הגיעה לאחר החשיפה ברופול. ההכרה הבין לאומית פיצצה לו את עמוד היוטיוב העמוס שלו, שעבר את השלושה מליון מנויים ומאז ששיחרר את הקליפ המהפנט לשיר "Nails, Hair, Hips, Heels by Todrick", לפני 4 חודשים, הוא נמצא בסיבוב הופעות עולמי.

אך אם היה מי שחשב שטודריק הוא סתם עוד גימיק "גאה", ספק דראג ספק קוויר, הוא התבדה מהר מאוד. בהרבה עבודה קשה, ירידה לפרטים הקטנים ומסרים לא מתנצלים, שטודריק מעביר בשירים ובקליפים שלו, היום כבר ברור שהוא פה כדי להישאר ושהוא מקור השראה ליוצרים ולקהילה הגאה.

היצירות של טודריק לא מתביישות, לא מנסות להיות קלות לעיכול, הוא פה, מפוצץ בנצנצים, כשרון והוא לא מתבייש בזה. להפך. ואם זה מפריע למישהו, הבעיה היא כולו שלו.

משם השיר היה אפשר לחשוב ש"FAG" הוא "עוד שיר מוחצן על גייז", אך מאחורי השם הפרובוקטיבי, מסתתר שיר ביקורתי, חריף ומעורר השראה כנגד הומופוביה והומופובים. טודריק שר לכל אלה שהציקו לו בלימודים, צחקו עליו בתיכון ובאופן כללי לא קיבלו אותו, והיום, כשהאמונה העצמית הביאה אותו להצלחה, הם נותרו קטנים מאחור.

הבית הראשון של השיר אומר:
"They called me Fag. Now I'm the one with the bag
They called me Bitch. Now look who famous and rich
They threw their stones and now they're begging for loans
They threw their sticks and now they're riding my dick"

ואפשר להגיד שהוא אומר את הכל. אך מעבר להעצמה, ניכר שבקליפ ישנה הקפדה על הפרטים הקטנים במיותר. הוא מצולם בטייק אחד, ללא עריכה כלל, כשהמצלמה עוקבת אחרי טודריק ושני רקדנים בסיטואציות שונות, שבגדול עושות 'אצבע משולשת' לכל מי שלא קיבל אותו בגיל צעיר יותר.

לקליפ המהפנט יש כבר למעלה ממליון צפיות, ואפילו אנחנו היינו צריכים לראות אותו כמה פעמים כדי להבין את כל המסרים שבו. אז יאללה, תגבירו!

עוד בוואלה!

Do we have your attention??

לכתבה המלאה
טודריק הול, מתוך "FAG". צילום מסך, צילום מסך
מסרים חדים ומדוייקים, טודריק הול, מתוך FAG, צילום מסך./צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully