וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאות למסיבה: מי ה-DJ שהפך ל-'KASHA'?

10.10.2019 / 12:52

אחרי מסיבה מוצלחת שהעיפה את 'האומן 17', ליין הנשים הגאות "KASHA" חוזר למסיבה נשים נוספת בשבת הקרובה, לא מתנצלת ולא מתפשרת - קבלו את הקשות!

כבר הרבה זמן לא היה פה ליין נשים שהתמיד בקונספט ה"מגה מסיבה". אחרי הכל, לסגור ולמלא את האומן 17 בקהל ושמות חמים זה לא כזה פשוט.

אך אחרי מסיבה מוצלחת, שאליה הגיעו כ-800 נשים, ליין ה"KASHA" הולך עוד יותר רחוק ומביאות את ריקי בן ארי במופע LIVE ואת ה-DJ יינון יהל, המפיק, היוצר והרזידנט של ליין 'פוראבר תל אביב'.

אפרת נעמן ושקד דודוביץ', שמככבות בסצנה וניגנו במסיבה הקודמת תהיינה גם הן על העמדה ואליהן מצטרפת רביד גבריאל לסט פתיחה בחצר האומן, כך שאפשר להגיד בגאווה שהליינאפ עדיין ברוב נשי מוחץ:)

"אנחנו מעודדות נשים להגיע לעמדה, לתקלט, ליצור, להפיק ולהיות חלק מפסקול תרבות הקשות'", אמרה קרן סוויסה, אחת ממפיקות הליין.

מסיבת ליין הנשים הגאות "KASHA". יח"צ,
מסיבת KASHA האחרונה, ב'אומן 17'. יח"צ/יח"צ

"לאור ההצלחה המטורפת במסיבה הקודמת ובעיקר מבלייניות מהשטח שרוצות עוד, אנחנו מעלות הילוך והפעם המפיק/יוצר/די ג'יי ינון יהל מגיע להפקת סוכות מרימה במיוחד. תצטרף אליו הדיווה הבלתי מעורערת ריקי בן ארי בהופעה חיה על בימת האומן.

הליין ממשיך ולשבור את גבולות הקהילה הנשית ומסתמן ככח שאי אפשר להתעלם ממנו בחיי הלילה. נשים מחזקות נשים והליינאפ, כמו המפיקות, יהיה חגיגה של אמניות להט"ביות ישראליות מהפתיחה בחצר ועד הטרק האחרון על הרחבה", הוסיפה יסמין בר אור, גם היא ממפיקות הליין.

"החלק האהוב עליי במסיבה זה כשאני רואה את כל הנשים סביבי ברגע שיא, עוצמות עיניים ומתמסרות למוזיקה, חלק מחבקות, חלק אומרות תודה אבל באותו רגע, כולן רוקדות באותו הקצב כמו גוף אחד שפשוט רוצה למעלה. בשביל הרגע הזה, שווה כל ההשקעה. כי ברגע הזה אנחנו מבינות כמה שאנחנו גדולות וכמה שאנחנו הרבה יותר ממה שנדמה לנו", הוסיפה רעות נגר.

מסיבת ליין הנשים הגאות "KASHA". יח"צ,
מסיבת KASHA האחרונה, ב'אומן 17'. יח"צ/יח"צ

"החלק שהכי מרגש אותי הוא הרגע שבו 'האש ניצתת'. אותה שנייה שבה נפלה ההחלטה כשמרימים הפקה, כשנולד רעיון, שם זו התרגשות השיא בעיניי.

אני אוהבת את כל התהליך, אחרת לא הייתי נושמת וחיה את חיי הלילה כבר 11 שנים", הוסיפה ליז, גם היא בין העומדות מאחורי הליין. "אבל אם אצטרך לבחור נקודה, אלו הם הרגעים הראשונים לאחר שחרור הטיזרים והפרסומים של הקונספט והליין אפ למסיבה.

הסקרנות של איך הקהל יגיב, מה יאמרו בחוץ ואיך התגובות מטפסות ומרימות - זו תחושה עילאית בעיניי. ואפרופו תחושות, אין על תחושת הסיפוק ברגע סיום הלחץ, בשעות של לפנות בוקר בשיא המסיבה כשהוכחנו שוב שהכל דופק כמו שעון, כולן מרימות ואז מגיע הזמן שלי להיות קשה אמיתית"


המסיבה הקרובה של "KASHA", תתקיים ביום שבת, 12/10, בשעה 20:00 באומן 17

לכרטיסים ופרטים נוספים, לינק לאיוונט - פה

מסיבת ליין הנשים הגאות "KASHA". יח"צ,
KASHA/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully