וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CRUSH: ליין פופ חדש מעיר את חמישי

לעומדים מאחורי הליין החדש של חמישי, 'CRUSH', נמאס שכל המסיבות מתרכזות בשישי, מה שלא מאפשר למי שגר מחוץ לת"א להגיע אליהן. הם התאגדו והחליטו להרים ליין פופ חדש ונוצץ, וזה מה שמחכה לכם בו

הזמנת הליין הגאה CRUSH. יח"צ,
הזמנת הליין הגאה CRUSH. יח"צ/יח"צ

אולי נדמה לכם שיש היום בתל אביב המון מסיבות גאות, אך אם תסתכלו כמה שנים אחורה, תראו שבסך הכל, חיי הלילה לא במצב טוב. מעבר לקשיים אותם מערימה המשטרה, ליינים רבים, שפנו לז'אנרים שונים נסגרו, ונותרנו עם מספר ליינים מצומצם שפועל בעיקר בימי שישי.

מה שיצר מצב בעייתי עבור מי שגר רחוק מהמועדון או מחוץ לתל אביב - אין לו איך להגיע למסיבה. בעבר היו ליינים גאים וקבועים גם בימי חמישי, מה שאיפשר להגיע אליהם בתחבורה ציבורית, אך כאלה, כאמור, נעלמו אט אט.

מתוך הראייה הזו, החליטה חבורה של כמה צעירים להקים ליין חדש - "CRUSH". "רובנו בני 18 עד 22", אמר לוואלה גאווה אחד מבעלי הליין, "והחלטנו להקים את "CRUSH" אחרי שראינו שחיי הלילה לקהילה הגאה-צעירה בתל אביב הלכו והתמעטו בשנה האחרונה, במיוחד בימי חמישי. גם המסיבות האחרונות שעוד היו פתוחות במהלך השבוע נסגרו".

"את ההחלטה להקים ליין קיבלנו לאחר שארגנו מסיבת יום הולדת לשניים מהחברים בקבוצה וראינו שלאט לאט המסיבה הלכה וגדלה ומתכנון לכך שיגיעו 30 אנשים, הגענו די בקלות ל-120 מוזמנים ונאלצנו לשנות מקום.

תוך כדי הארגון שמנו לב שחלק גדול מהמגיעים ומהחברים המשותפים שלנו הם בני ובנות הקהילה הגאה וחשבנו כיצד ניתן למנף את העובדה הזו וליצור משהו חדש שיגרום לכולם להינות".

לוגו הליין הגאה CRUSH. יח"צ,
לוגו הליין הגאה CRUSH. יח"צ/יח"צ

יש לא מעט ליינים שנסגרו באותה המהירות שקמו, אין חשש לצאת עם משהו חדש?

"החשש תמיד קיים אבל כשיצאנו לדרך, בשונה מליינים אחרים, החלטנו מראש שהמטרה היא קודם כל בראש ובראשונה - להינות מהתהליך ולנסות ליצור שינוי אמיתי בעולם חיי הלילה. אם נרוויח מזה כלכלית - יכול להיות, אבל לפחות בהתחלה אין לנו כוונה שכזו וברור לנו שנצטרך לעבוד לא מעט בשביל זה.

לגבי התכניות לעתיד - אנחנו מקווים שבתוך שנה מהיום נהיה בעמדה משפיעה אף יותר והמטרה היא שעד אז כבר נוכל לתרום עשרה אחוזים מהרווחים בכל מסיבה לעמותות המסייעות לנוער גאה".

לאיזה קהל יעד המסיבה פונה ומה מייחד אותה מליינים אחרים?

"בגדול, קהל היעד העיקרי הוא חבר'ה צעירים שרוצים לבלות עם בני גילם. המוזיקה העיקרית שתהיה היא פופ ומיינסטרים. יש תרבות בקרב הקהילה ששותים בבית ומגיעים כבר שיכורים למועדון, זה עוד אחד מהדברים שאנו מקווים לשנות על ידי כך שננסה ככל שאפשר לוודא שהאלכוהול שיימכר במועדונים בהם נהיה יהיה במחירים שפויים ולא יעשוק את המבלים".


מסיבת הפתיחה תתקיים ב-17/10, יום חמישי ב-23:30, ב'לה בוהם' (הארבעה 14, תל אביב). כל הפרטים באיוונט - https://www.facebook.com/events/744264272683368/ תרים את הערב: DJ עדי דגני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully