וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Like a Phoenix: ליין הדראג שמרים את ת"א

זמן רב עבר מאז נסגר בר ה"אויטה" בתל אביב, ונדמה שבשנים האחרונות סצנת הדראג פורחת מתמיד, ואף גדלה משמעותית. כעת נוסף לליינים הקיימים ערב דראג נוסף. תכירו את "TRASH", ליין המתארח בימי ראשון ב-DTM - הבר הגאה בפלורנטין

ליין ה-TRASH ב-DTM. יח"צ,
ליין ה-TRASH ב-DTM/יח"צ

בראשון הקרוב (ה-20 לחודש), יערוך הליין "TRASH" ערב דראג נוסף, שיצטרף למגוון הליינים הקיימים. הערב יתקיים בבר ה-DTM, בפלורנטין (המחוגה 10, תל אביב) בהנחייה והפקה של מלכת הדראג המזוקנת JED FROM AFULA, כשלאחר המופע יערך במקום אפטר פארטי,

הליין קם מתוך שיתוף הפעולה בין זיו נקוה (AKA JED FROM AFULA), שהיה פרפורמר בסופי שבוע בליין ה-PORN IDOL, לניר נוי (בעל ה-DTM).

"שנינו מאמינים שחלק בולט בדי-אן-איי של ה-DTM הוא התוכן, ההופעות והפרפומרנס", אומר זיו לוואלה גאווה. "ה-DTM בחר לשים דגש על במה לאמנים חדשים ויצירה של תוכן לילה חדשני. בתור פרפורמר, נורא משמח אותי לראות שתרבות הדראג הישראלית הולכת ומתפתחת.

כמעט כל יום יש ערב דראג בעיר או ליין שכולל דראג פרפורמנס במהלכו. מתוך הרצון לפרגן ולא "להתחרות" עם אף אחד מהחברים, הסתמן שנותרה משבצת ריקה מעניינת בחיי הלילה התל אביבים שכרגע אף אחד לא משתמש בה - "ימי ראשון".

ליין ה-TRASH ב-DTM. יח"צ,
ליין ה-TRASH ב-DTM/יח"צ

אז אם יש הרבה אחרים, מה מחייד את ה-TRASH?

"אחד הדברים שמייחדים את ה-TRASH, אל מול שאר ערביי הדראג הוא החלל המדהים שניר יצר בDTM. הבמה היא לא במה סטנדרטית, אלא מספר לוקיישנים - גרם מדרגות, בתוך הבר ועל הבר.

הדגש הוא על האינטראקטיביות עם הקהל, לתת לצופה חוויה אחרת, קרובה יותר, נגישה יותר. המופע קורה בכל פינה, מה שרואים מפה לא רואים משם ולהיפך. השם של הליין הגיע מהרצון להנגיש את תרבות הדראג לקהל הרחב.

ביום ראשון הקרוב (20.10) ה-"טראש" עולה בערב מחווה לכבוד בכורת הסרט החדש - המלאכיות של צ'ארלי, שמבחינתנו הוא לחלוטין סרט קאלט גאה. בחרנו אלמנטים מהסרט ונתנו להם פרשנות חדשה משלנו בשילוב להיטים מהסרטים, כשאת הערב כולו ירים DJ RON.

יצרנו תסריט מותאם לדיטי וכמובן ששילבנו את השיר מהסרט החדש שהפך ביממה ללהיט ענק בקרב הקהילה- DONT CALL ME ANGEL של אריאנה מיילי ולאנה המדהימות.

על הבמה יעלו שלוש פרפורמריות אדירות. שלושתן בתחילת דרכן, הן מוכשרות בטירוף, ממחול ועד ליפסינק, הקהל הגיב בהתלהבות גדולה בהופעות האחרונות שלהן- VOSS, MISS SHUGA ,MISS POSE. שבועיים לאחר מכן, 3.11 - ספיישל טודריק הול עם הופעת אורח של עמית רייס! כל הפרטים באיוונט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully