וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאו - טעמנו '420' ב-DTM: בר גאה חדש בפלורנטין

1.6.2019 / 14:01

ההתעוררות ממשיכה, ובר גאה חדש נפתח בת"א - אז מה פירוש השם? ואיזה קוקטייל טעים יותר: "טינה" או "לוב"?

DTM. צילום: רועי אברמוביץ'

את ה"קומפורט 13", זוכרים? יופי, הוא כבר לא קיים, אבל צמוד אליו, ברחוב המחוגה 10, נפתח לאחרונה בר גאה חדש: 'DTM'. מה אומר השם? הבעלים, ניר נוי, מספר שפירוש האותיות הוא 'don't tell mom', כלומר מה שקורה ב-DTM, נשאר ב-DTM (או לכל היותר על אחת המרפסות של שכונת פלורנטין בתל אביב).

"שמתי לב שבמקומות הבילוי הגאים יש חוסר באינטראקציה - וזה ביאס אותי", אמר נוי ל'וואלה! גאווה'. "במסיבות כולם רוקדים, שותים, מבלים, אבל אתה לא באמת יכול להכיר שם ומהצד השני יש לך אין ספור מקומות בתל אביב לבוא אליהם עם חבר, לשתות משהו, ללרלר ולחזור הביתה. אני רוצה ליצור אינטראקציה, שיהיה אפשר לבוא עם חברים או לבד, לשבת על הבר, להסתכל מסביב, לשלוח חיוך או צ'ייסר למישהו מולי ולדעת שהכל יכול לקרות".

ואיך יוצרים את זה? "כל העיצוב של המקום, מיועד לזה", אומר נוי. "הישראלים לא ממהרים להתחיל אחד עם השני במציאות, הם התרגלו לאפליקציות. אז אין מלצרים, רק ברמנים, ככה שאם תרצה עוד דרינק, תעבור בין אנשים, תסתכל מסביב, הבר עצמו הוא ריבוע גדול במרכז החלל, פינות ישיבה מפוזרות מסביב, ואני מקווה שזה יעשה את העבודה. יש לי עוד הרבה תוכניות".

את הבר הגאה, DTM, פתח ניר לאחר שניהל שני ברים בעבר. "הרגשתי שזה סוג בילוי חסר, וגם סוג של הגשמת חלום ילדות". נוסף על ליינים מוזיקליים קבועים, בשבוע האירוויזיון יהיו במקום אירועים מיוחדים, ובעתיד יתרחב התפריט למגוון נשנושים שבאים טוב עם אלכוהול.

רחבת הבא הגאה DTM.. צילום: נוי ערקובי,
מסיבת יום העצמאות ב-DTM. צילום: נוי ערקובי/צילום: נוי ערקובי

איפה? DTM - don't tell mom, רחוב המחוגה 10, פתוח בכל ימות השבוע.


יש לכם מה להגיד לנו? משהו לספר? רוצים שכולם ישמעו אתכם? כתבו לנו:
Pride@walla.net.il או בוואצאפ-וואלה! גאווה: 054-938-2804

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully