וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם רוצים כזה: ניסאן ואיגי מרימים לכם פרייד

מערכת וואלה! גאווה

25.5.2019 / 14:18

"מה קורוש? את נצמדת!": לקראת חודש הגאווה תשווק ניסאן ישראל אקססוריז גאים במיוחד לרכב שלכם וכל ההכנסות יועברו ל'איגי'

קמפיין ניסאן לקהילה הגאה

"פקח יצאתי להרים, תיכף אשוב" ו"עופרה עלתה! תני גז חמודה" הם רק שניי שלטים מתוך עשרות אקססוריז ייחודיים לרכב, שיוצעו למכירה לקראת חודש הגאווה.

מדובר בשיתוף פעולה בין ניסאן ישראל, מקבוצת קרסו מוטורס ואיגי - ארגון הנוער הגאה. האקססוריז ימכרו באתר ייעודי שנפתח לרגל השת"פ וכל ההכנסות יועברו כתרומה לפעילות הארגון.

בין המוצרים תוכלו למצוא שלטים אשר הנצמדים לשמשה עם כיתובים כמו "מוגזמת, אבל לפניך", "באיזה וודג'" ו"תצפור עד מחר, פאטוץ'", דגלים לחלון, עם כיתובים כמו "חג אהבה שמח", "אמא ואמא באוטו", מגני שמש, סטיקרים ואף חבילות הכוללות כמה מוצרים יחד, במחיר משתלם.

קמפיין ניסאן לקהילה גאה. צילום מסך, צילום מסך
חלק מהמוצרים המוצעים למכירה. צילום מסך/צילום מסך, צילום מסך

המחירים נעים בין 10 שקלים לחבילת סטיקרים ועד 30 שקלים לזוג דגלים או מגני שמש. ניסאן ישראל יצאה במהלך במטרה לגייס כספים לטובת פעילות ארגון איגי, וכן כדי להביע תמיכה בקהילה הגאה בארץ, וכחלק מערכי המותג לקידום שיווניות. את פריטי הקולקציה ניתן יהיה לרכוש בחנות מקוונת ייעודית. ובדוכנים ייעודיים, במסגרת אירועי מצעד הגאווה.

בן אילן מנהל שיווק ניסאן ישראל אמר בעניין: "שיתוף הפעולה עם איגי לקראת חודש הגאווה מהווה המשך ישיר לאסטרטגיה השיווקית של המותג שנשענת על אחריות חברתית וקידום אג'נדת השוויון. המהלך והתרומות שיאספו במסגרת המהלך יועברו לטובת קידום פעילות ארגון הנוער הגאה."

זו אינה הפעם הראשונה בה מביעה ניסן את תמיכתה בקהילה, בקמפיין לרכבים משפחתיים שהעלתה בעבר, הקפידה לשלב גם משפחות גאות, בין אלו הנירו בסרטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

יש לכם מה להגיד לנו? משהו לספר? רוצים שכולם ישמעו אתכם? כתבו לנו:
Pride@walla.net.il או בוואצאפ-וואלה! גאווה: 054-938-2804

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully