וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בהיסטוריה: רמת-גן תציין את שבוע הגאווה

מערכת וואלה! גאווה

28.5.2019 / 12:08

האירוע יהווה את יריית הפתיחה לתכנית לקידום הקהילה הגאה בעיר. כחלק מהאג'נדה החדשה - להפוך את רמת-גן לעיר פלורליסטית וליברלית יותר, אז מה בתכנית? כל הפרטים בפנים

לראשונה, תציין העיר רמת-גן את שבוע הגאווה. האירוע יערך במתחם הבורסה שבעיר, ביום שישי ה-7 ביוני, בין השעות 16:00-11:00.

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "אני גאה שבפעם הראשונה בהיסטוריה יצוין שבוע הגאווה בעיר האהובה שלנו. אני גאה שרוחות השינוי מגיעות לרחובות העיר וינשבו בשלל צבעים וצורות .אני גאה שרמת-גן היא עיר פלורליסטית, מתקדמת, מכילה ומקבלת כל אדם באשר הוא, המקיימת את הציווי החשוב כל כך של 'חביב אדם שנברא בצלם' ומתכוונת לכל אדם.

אני גאה במחזיק תיק הקהילה בעירייה, ישראל זרי, שעודד ודחף לציון השבוע החשוב הזה .כראש העיר אני מתחייב שרמת-גן תהיה שם ותתמוך בקהילה הלהט"בית, לא רק בשבוע הגאווה, אלא בכל ימות השנה. אני קורא לכל תושבי העיר להגיע, להביע סולידאריות ולחגוג את החגיגה מלאת האהבה הזאת".

רמת-גן גאה. יח"צ. יח"צ,
רמת-גן גאה. יח"צ/יח"צ

לקראת שבוע הגאווה יוצבו בעיר למעלה מ-100 דגלי גאווה, ובאזורים מרכזיים הוצבו ספסלים הצבועים בצבעי הגאווה. בנוסף, בימים הקרובים תניף עיריית רמת-גן את דגל הגאווה על תורן בניין העירייה ועמודי החנייה בעיר יעוטרו בחבקים צבעוניים.

אז מה בתכנית?
האירוע המרכזי יפתח בשעה 12:00, עם די.ג'יי מיכל שור, ב-12:30 די.ג'יי מלשה, בשעה 13:20 תתקיים הופעה של ספיר סבן, ב-14:00 יעלה עברי לידר במופע אלקטרוני עם די.ג'יי איתן רז וב-15:00 די.ג'יי מור אברהמי


שבוע הגאווה מהווה את יריית הפתיחה לתכנית לקידום הקהילה הגאה בעיר. כחלק מהאג'נדה של הנהגת העיר החדשה להפוך את רמת-גן לעיר פלורליסטית וליברלית יותר, מתוכננים מספר תהליכים לשיפור המענה, כשהקרוב בהם הוא התכנסות ראשונה של הוועדה לקידום הקהילה הגאה. כזכור, רק בחודש מאי האחרון אושר, לראשונה בתולדות העיר, תקן עירוני חדש - מנהל קידום ענייני הקהילה הגאה בעיר.

יש לכם מה להגיד לנו? משהו לספר? רוצים שכולם ישמעו אתכם? כתבו לנו:
Pride@walla.net.il או בוואצאפ-וואלה! גאווה: 054-938-2804

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully