וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכל מקום" - כבר אמרנו? בואו לפסטיבל הסרטים הגאה הראשון בפרדס חנה-כרכור

מיזם הפעילויות הגאות בפרדס חנה-כרכור, "חנה גאה", יערוך השבוע לראשונה פסטיבל סרטים גאים בעיר - ואתם יכולים לתמוך גם אם לא תוכלו להגיע לסרט

אולי לא שמעתם עליו, אך כבר זמן רב שמיזם "חנה גאה", פעיל בעיר פרדס חנה-כרכור. המיזם, שהוקם כמעט במקרה, על ידי לנה טוראל, עפרי טוראל וערן שפיגלמן, עורך מידי חודש אירוע גאווה בעיר. החל ממפגשי משפחות, הקרנת אירוויזיון, הפעלות ועד לפסטיבלים - הכל לרווחת הקהילה הגאה בפרדס חנה-כרכור, ותומכיה מהעיר והאזור.

לרגל פתיחת חודש הגאווה חבר הארגון אל הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה, ובשיתוף פעולה ראשון מסוגו יעלה במושבה פסטיבל קולנוע גאה של יום אחד, שכל הכנסותיו קודש לשינוי חברתי וחיזוק זהות להט"בית גם מחוץ לתל אביב.

לוגו מיזם "חנה גאה". יח"צ,
לוגו מיזם "חנה גאה". יח"צ./יח"צ

"חנה גאה" מאמינה שתרבות היא הבסיס לכל קהילה וכפועל יוצא מזה עורכת פעילות בכל חודש. אנחנו נשמח מאוד אם כל הקהילה ותומכיה, מכל הארץ, יבואו לפרוץ איתנו גבולות בפעילות שלנו, שגדלה לאט לאט", אומרת לנה טוראל, מיוזמות "חנה גאה". "אנחנו מזמינים את כולם לבוא, ולתמוך בחלומות שלנו - לערוך אירועי תרבות מרחיבי אופקים, מה שאנחנו עושים כל חודש כבר שנה שלמה".

מי שיגיע לפסטיבל יהנה מהסרטים, אך אם לא תוכלו להגיע, אפשר להביע תמיכה גם מרחוק: "מי שיבוא לאירוע יקבל קולנוע איכותי להט"בי באווירה כפרית ובניחוח הדרים, ומי שלא יכול להגיע, יותר ממוזמן לתמוך מרחוק. כרטיס קולנוע אחד עולה 30 ש"ח, כשהעלות הסמלית היא למעשה תמיכה בהמשך הפעילות של 'חנה גאה'. חברים רבים מכל הארץ כבר סימנו ביומן את ה-7.6, ויגיעו, אך חלקם קנה כרטיס פשוט לשם הבעת תמיכה, על אף שלא יוכלו להגיע להקרנה. זו תמיכה בקהילה הצעירה של פרדס חנה כרכור, קהילה שאוטוטו חוגגת רק שנה אחת".

הפגנת קיץ 2018 בפרדס חנה-כרכור. יח"צ,
הפגנת קיץ 2018 בפרדס חנה-כרכור/יח"צ

הקהילה הגאה היא כוח עצום וגדול בכל הארץ וכולנו ביחד, חברי וחברות הקהילה ותומכיה, יכולים לגרום לזה לקרות"

בפסטיבל יוצגו שלושה סרטים:

"היורשת"

"הפצע"

והסרט "ויוה"

לרכישת כרטיס לסרט והבעת תמיכה ב"חנה גאה" לחצו כאן


פסטיבל הקולנוע בפרדס-חנה יערך ביום שישי, ה-7.6, באווירה כפרית ונעימה, ובנוסף אליו ב"חנה גאה" כבר עובדים על מיזם נוסף, אירוע גאווה גדול, שיערך ב-22.6 בפרדס חנה כרכור.

יש לכם מה להגיד לנו? משהו לספר?
כתבו לנו: Pride@walla.net.il או בוואצאפ-וואלה! גאווה: 054-938-2804

פסטיבל הקולנוע הגאה בפרדס חנה. פסטיבל הקולנוע הגאה בפרדס חנה,
פסטיבל הקולנוע הגאה בפרדס חנה/פסטיבל הקולנוע הגאה בפרדס חנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully