וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה עשו ה-CockyBoys ב'ביף'

ה-CockyBoys הגיעו לתל אביב כמוזמנים של פסטיבל הקולנוע הגאה, וניצלו את השהייה גם כדי להכיר מקרוב את הגבר הישראלי, אז מה הם חושבים עליו?

הקוקי בויז במלון NYX/הקוקי בויז במלון NYX

התופעה ששמה CockyBoys פרצה את גבולות תעשיית הפורנו וקיבלה בשנים האחרונות לגיטימציה לא רק בעולם פסטיבלי הקולנוע הלהט"בים אלא גם בפסטיבלים בינלאומיים נחשבים כאשר הבולט מביניהם הוא הפסטיבל הבינלאומי בגוודלחרה, מקסיקו.

אלה סיפקו במה מכובדת לעשייתו הקולנועית העשירה ויוצאת הדופן של ג'ייק ג'קסון, האיש שעומד מאחורי המותג המרשים, שיש לו מיליוני מעריצים וגם מעריצות ברחבי העולם. ג'קסון הוא הבמאי הכי מעניין שצמח בתעשיית הפורנו מאז וויקפילד פול שפעל בראשית שנות ה-70 של המאה הקודמת ויצר סרטים פורנוגרפים כגמו "בנים בחול" (1971) ו"ביז'ו" (1972) שזכו לביקורות אוהדות בעיתונות הנורמטיבית והוקרנו בבתי הקולנוע המסחריים.

וויקפילד פול פעל בראשית שנות ה-70, בשיאה של המהפכה לשחרור מיני ומיד אחרי מאורעות סטונוול, ואילו ג'קסון פועל בתקופה שונה לחלוטין, בה הפורנוגרפיה זמינה באינטרנט ואנשים צופים בה על גבי מסך המחשב או בטלפון. על אף השינויים החברתיים, הרגלי הצריכה והאופן שבו אנשים צופים בפורנו, ג'קסון עדיין מצליח לשמור על החזון הקולנועי היוצא דופן של סרטיו, דבר שכמעט ואינו קיים עוד בעולם הקולנוע הפורנוגרפי.

CockyBoys. צילום מסך. CockyBoys. צילום מסך, צילום מסך
CockyBoys. צילום מסך./צילום מסך, CockyBoys. צילום מסך

בפסטיבל הקולנוע הוצגו שלושה סרטים מבית היוצר של CockyBoys, אחד מהם הוא הסרט התיעודי שהוקרן בבכורה עולמית בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי בגוודלחרה: "תשאירו את זה ללוי", המביא אל מסך הקולנוע את סיפורו של לוי קרטר, אחד מכוכבי הפורנו הגדולים של השנים האחרונות, ואת השינוי שהתחולל בחייו כאשר החליט להגשים פנטזיה נוספתח כמלכת דראג בשם סאסי פארס מאנר. לוי קרטר יגיע ביחד עם אמו ועם מלכת הדראג באמבי וודלי המוכר גם כשחקן הפורנו, ליאם ריילי.

עבור רוב חברי ה-CockyBoys שהגיעו זהו הביקור הראשון בישראל, והם סיפור לוואלה! גאווה שהם נהנים מאוד, אוהבים את האנרגיות שיש פה ושהיה להם כיף ב"ביף". איפה פגשנו אותם? לאחר כיתת אמן בפסטיבל הקולנוע הגאה, הם הגיעו למלון NYX תל-אביב, מרשת מלונות פתאל, למסיבה סקסית במיוחד.

יש לכם מה להגיד לנו? משהו לספר?
כתבו לנו: Pride@walla.net.il או בוואצאפ-וואלה! גאווה: 054-938-2804

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully