וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגועות ולמרימות: הגיזרה שלא תכנסו בלעדיה לחוף הים

מעצב האופנה יואב מאיר

17.6.2019 / 16:41

הקיץ כבר כאן וקיץ זה ים, וכמובן שאחד הדברים הכי חשובים בים הוא בגד ים! אז יצאתי לחקור מה הטרנדים הלוהטים ואיזו גיזרה שולטת בקיץ הזה.

אז איך תדעו איזה בגד ים הכי נכון לקיץ? מבחינת גזרות, יש שתי גזרות בולטות במיוחד לגברברי הקהילה, שגם אנחנו ממש אוהבים: תחתוני בגד-ים ומכנסי בגד-ים. ומה אסור ללבוש? שימו לב שמכנסי הגלישה, שהיו פופולריים בתחילת שנות האלפיים לגמרי אאוט - אז לא להתקרב.

גזרת התחתונים הפכה להיות מאוד מזוהה עם הקהילה הגאה, אם עם לדייק, עם הגייז. לכו לחוף 'הילטון' ותראו את הגזרה הזו בשפע. ומנגד, תדרימו טיפה לכיוון חוף 'טופסי' ולא תראו כמעט בכלל. אין ספק שהקהילה הגאה הרבה יותר משוחררת ונועזת בכל מה שקשור לבגדי ים - גם מבחינת גזרות, גם צבעוניות וכמובן הדפסים. יש 4 טרנדים בולטים בקיץ 2019 ואני בטוח שכל אחד יוכל למצוא לעצמו את הטרנד המתאים לו.

הטרנד הטרופי

הוא נמצא איתנו כבר כמה שנים, אך אם בעבר ראינו בעיקר אננס, השנה אנחנו נראה הרבה בננות, עלים ושאר פירות. איך תדעו שאתם בטרנד הטרופי? כל מה שקשור ללוק האקזוטי: אבטיח, אננס, בננה וקוקוס, יכניס אתכם אליו. אבל לא רק פירות, תוכי ופלמינגו הן החיות שמייצגות את הטרנד וכמובן עצי דקל ועלים גדולים בגוונים שונים של ירוק. הצבעוניות העזה של ורוד, צהוב, כתום וירוק - גם היא מאפיינת את הטרנד.

בגדי ים לגברים - 2019. קסטרו, צילום: דודי חסון, ברשקה, יח"צ, H&M  צ צילום: הנס מוריץ,
קסטרו, צילום: דודי חסון, ברשקה, יח"צ, H&M, צילום: הנס מוריץ/קסטרו, צילום: דודי חסון, ברשקה, יח"צ, H&M צ צילום: הנס מוריץ

הספורטיבי

מתאים לגייז הרגועים שפחות אוהבים לבלוט ורוצים לקחת איתם את החדר כושר לים. צבעוניות של שחור, לבן, כחול ואדום - פסים לאורך ולרוחב, מספרים וכיתובים. הטרנד הזה הוא על זמני ויופיע כמעט תמיד בקולקציות של בגדי ים.

הטרנד המנומר - לנועזים ביותר - מגה אוחצ'ות או היפסטרים. הטרנד המנומר כבר כמה עונות חזק במסלולי האופנה והשנה מגיע בענק לעולם בגדי הים של הגברים - אם בא לכם להיות הכי מיוחדים בחוף ולא מעניין אתכם להיות כמו כולם - לכו על הנמר שמביע אומץ וייחוד.

עוד באותו נושא

את מאמני הכושר של וואלה! גאווה, כבר פגשתם?

לכתבה המלאה
בגדי ים, קיץ 2019. קסטרו, צילום: טל קרת, H&M, צילום: הנס מוריץ, egick mens swimsuit,
קסטרו, צילום: טל קרת, H&M, צילום: הנס מוריץ, egick mens swimsuit/קסטרו, צילום: טל קרת, H&M, צילום: הנס מוריץ, egick mens swimsuit

הדפסים

טרנד שמשלב בתוכו כמה טרנדים ע"ע הטרופי והמנומר, אך לא רק - הדפסים גיאומטרים, הדפסי טאי דאי, הדפסים סוריאליסטים ועוד. גם אם ביום יום אתם בחליפה מחויטת - הים הוא הזדמנות מצוינת לצאת מהקופסא, להתפרע ולהוסיף קצת צבע לחיים. טרנד ההדפסים מתאים לכולם מכיוון שיש הדפסים רגועים יותר בשחור ולבן ויש הדפסים בכל צבעי הקשת.

בגדי ים, קיץ 2019. H&M, צילום: הנס מוריץ, טדאו, יח"צ, egick mens swimsuit,
egick mens swimsuit, דיזל, צילום: אלון שפרנסקי, Taddeo, יח"צ/H&M, צילום: הנס מוריץ, טדאו, יח"צ, egick mens swimsuit

אז הקיץ כבר כאן ולא משנה אם זה הילטון, געש, מיקונוס או ברצלונה - כולם לובשים בגדי ים! הכי חשוב לא לשכוח קרם הגנה וכמובן לעוף על עצמכם.
ניפגש בחוף!

יש לכם מה להגיד לנו? משהו לספר?
כתבו לנו: Pride@walla.net.il או בוואצאפ-וואלה! גאווה: 054-938-2804

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully