וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאים? מעכשיו גם אתם יכולים להתחתן

קבלו את 'חתן חתן - כלה כלה', אתר ראשון מסוגו לזוגות הגאים שרוצים להתחתן

אז לא, חוקית אנחנו עדיין לא יכולים להתחתן בישראל. אבל זה לא אומר שאנחנו לא יכולים לחגוג או לציין את האהבה שלנו עם כל מי שאוהב אותנו.

אך בין אם בחרתם להתחתן בחו"ל ובין אם אתם "רק" רוצים לחגוג, המשימה לא תמיד פשוטה. במציאות של היום לא כל אולם, קייטרינג ושאר ספקי שירותים מבינים את הרגישויות והדקויות של חתונת גאה,שלא לדבר כל כאלה שמסבים לקחת חלק בחתונות מסוג זה.

לראשונה בארץ עלה החודש אתר ייעודי לקהילה הגאה - "חתן חתן - כלה כלה", המרכז תוכן מעודכן ומידע מקיף, וכן מאפשר ייעוץ אישי, הטבות והמלצות על ספקים ונותני שירות לחתונות גאות.

בנוסף תמצאו באתר מידע על עורכי טקסים והסכמים אלטרנטיביים מכל הסוגים. מטרת האתר היא להפוך את תהליך תכנון החתונה של הזוג לקל, פשוט ומהנה יותר.

מתוך החתונה של אור אזולאי ויותם הרמון

לדברי מנכ"ל קבוצת פאפזו, רועי מטרסו, אשר הקימה את האתר: "החלטנו להשקיע בהקמת אתר חדש לגמרי ולא להסתפק בערוץ בתוך אתר "חתן-כלה" משתי סיבות: ראשית, מדובר בעולם תוכן רחב שנועד לסייע לזוגות הנרגשים לפתור את הקשיים והמכשולים שיעלו במהלך התכנון, בעזרת אנשי מקצוע שיעזרו בכל מה שהזוג צריך.

שנית, אנו רואים חשיבות רבה בהעלאת המודעות ועידוד ההכרה בזכויות של זוגות מהקהילה הלהט"בית ולכן החלטנו להקים לזוגות מהקהילה אתר ייעודי שיהיה הפורטל הרלוונטי והמקיף ביותר בתחום".

לכניסה לאתר "חתן חתן - כלה כלה"

חתונה גאה. צלם: שי אוחיון. צלם: שי אוחיון,
חתונה גאה. צלם: שי אוחיון/צלם: שי אוחיון
חתונה גאה. צילום: Debbie Strauss. צילום: Debbie Strauss,
חתונה גאה. צילום: Debbie Strauss/צילום: Debbie Strauss

יש לכם מה להגיד לנו? משהו לספר?
כתבו לנו: Pride@walla.net.il או בוואצאפ-וואלה! גאווה: 054-938-2804

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully