וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודהסטרים בקמפיין גאה בין לאומי

23.6.2019 / 16:50

הקמפיין החדש משחזר תמונות היסטוריות, כשהמצולמים בהן הוחלפו בדמויות מהקהילה הגאה. הכלה בקמפיין מגולמת על ידי לילה בלילת, טרנסג'נדרית שגדלה בישוב רהט

הקמפיין הגאה של ססודהסטרים/Video: Creative: Allenby, Director: Moshe Rosenthal, Photos: Geva Talmor

סודהסטרים העולמית חשפה בסוף השבוע האחרון את הקמפיין הגלובלי שהפיקה לחודש הגאווה הבינלאומי, המצוין בימים אלו ברחבי העולם.

בקמפיין החדש משוחזרות תמונות היסטוריות, כשאת הגיבורים בתמונות מייצגים דמויות מהקהילה הגאה. המטרה היא לתאר ולהציג מציאות אחרת, בה חברי הקהילה לא היו צריכים להסתיר את מי שהם.

התמונות שנבחרו הינן סיטואציות קלאסיות המוכרות לכולם מתחילת המאה לאורך עשורים - דוגמת תמונת כורי הפחם, תמונת חתונה מסורתית, תמונת זוג לקראת נשף התיכון, תמונות משפחתיות ותמונת הימאים.

כל אלו קיבלו טוויסט מפתיע - הכורים נראים מתנשקים, בתמונה המשפחתית מצולמים שני אבות, תמונת נשף התיכון היא של שתי נשים, תמונת החתונה עם כלה טרנסג'נדרית ועוד.

הסרטון בא להמחיש את המציאות האמיתית שהייתה מתחת לפני השטח בכל אותם שנים ואת החובה שלנו כחברה לקבל את השונה. קיומה של הקהילה הלהט"בית אינה עניין חדש, היא הייתה שם כל הזמן רק לא קיבלה ביטוי בזיכרון החברתי- תודעתי ברחבי העולם.

מתי יהב סמנכ"ל השווק של סודהסטרים ציין: "אנו חוגגים את השוני בין בני האדם, ללא הבדל דת, מין או מגדר". עוד הוסיף "סודהסטרים תמשיך להשמיע קול ערכי בפעילות השיווקית שלנו, המגיעה למיליונים בעולם. סרטון הגאווה הוא מסע רך ומרגש אל דפי ההיסטוריה שכל אחד יכול וצריך להתייחס אליו".

הקמפיין הגאה של ססודהסטרים. יח"צ,
מתוך הקמפיין הגאה של סודהסטרים/יח"צ

לילה בלילת, המגלמת את הכלה הטרנסג'נדרית בסרטון אמרה: "זה חלום שהתגשם בשבילי שנבחרתי להיות כלה יפהפייה ומושלמת. זה נותן לי כוח להמשיך להילחם כדי להיות עצמי ולעזור לאחרים לעשות את אותו הדבר. אני באמת מאמינה כי הסרטון הזה יסייע להפיץ אהבה בכל העולם".
אודות סודהסטרים:

את הסרטון אשר מושק ב 46 מדינות ברחבי העולם, יצר הצוות הישראלי של סודהסטרים העולמית, בשיתוף משרד אלנבי (קריאייטיב) והבמאי משה רוזנטל.

Video: Creative: Allenby, Director: Moshe Rosenthal, Photos: Geva Talmor

עוד באותו נושא

"חשבתי שאני היחידה בעולם, רק ארוניסט יוכל להבין"

לכתבה המלאה
הקמפיין הגאה של ססודהסטרים. יח"צ,
מתוך הקמפיין הגאה של סודהסטרים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully