וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שמצפה לכם במסיבת הגאווה הרשמית של חיפה

לא רק בת"א: בשישי הקרוב יערך מצעד הגאווה בחיפה, ואם חשבתם שבערב תלכו לישון - אתם טועים. גיא הראל מכין לכם הפקת ענק עם ריקי בן ארי, מוטי סעדיה וזו רק ההתחלה

חשבתם שמסיבות גאות זה רק בתל אביב? תחשבו שוב. בשישי הקרוב יערך מצעד הגאווה בחיפה, עם הופעות של מרגי ו-REVOX, אבל אם היה לכם נדמה שבערב העיר הולכת לישון, ולא יהיה לכם מה לעשות, אתם טועים.

אחרי המצעד לא הולכים הבייתה, כי בערב שישי תערך מסיבת הגאווה רשמית של המצעד - "Dance the night". המסיבה תיערך במועדון ה'גאלה' ('הנמלה', אם אתם מהצפון במקור), בשיתוף 'האגודה' - ובהפקה מתכוונים להראות לכם שגם בצפון יודעים להרים.

על הבמה: ריקי בן ארי בהופעה חייה עם הלהיטים הגדולים ועל הערב ינצחו Dj MOTI S, שמגיע הישר מתל אביב ו-DJ Raz Simon.

בניגוד למה שהיה שחלקכם אולי רגילים מהמסיבות באזור המרכז, האירועים בצפון והמסיבות בפרט ידועים כ-מולטי סקסואלים. תמצאו בהם הומואים, לסביות, טרנס ואפילו כמה סטרייטים שלא מתביישים לבוא ולהרים.

גיא הראל, שעומד מאחורי המסיבה הוא דמות וותיקה בחיי הלילה הגאים של הצפון. כמעט עשור שהוא עומד מאחורי מסיבות ואירועים גאים, כשבשנה האחרונה החל, מלבד המסיבות, ליזום גם אירועים גאים חברתיים יותר. החל ממפגשים גדולים לארוחות שישי משפחיות ועד לטיולים גאים לירושלים, חמת גדר, פיקניק משפחות גאות וזו רק ההתחלה.

ואגב, בקרוב וואלה! גאווה תגיע לצפון כדי לבדוק טוב טוב מה קורה שם, אבל עד אז, בואו להרים בסופ"ש.

מתי? יום שישי 28.6.19, פתיחת דלתות ב-23:45, מועדון 'הגאלה', רחוב יקותיאל 34 - חיפה. אם אתם רוצים להישאר מעודכנים - כנסו לעמוד הפייס "הקהילה הגאה בקריות" ותפסיקו להרים גבה. כבר אמרנו שיש קהילה בכל מקום.

מסיבת גאווה בחיפה. יח"צ,
ההזמנה הרשמית/יח"צ

יש לכם מה להגיד לנו? משהו לספר? רוצים שכולם ישמעו אתכם? כתבו לנו:
Pride@walla.net.il או בוואצאפ-וואלה! גאווה: 054-938-2804

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully