וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'דיווה' נבחר לאחד משירי הגאווה הגדולים בכל הזמנים

3.7.2019 / 8:41

את השיר 'דיווה' כולנו זוכרים מהניצחון ההיסטורי באירוויזיון 1998. עכשיו הוא נבחר על ידי מגזין יוקרתי לאחד מ-15 שירי הגאווה הגדולים בכל הזמנים

דייב שחר

"טסנו למדינה אחת, וחזרת למדינה אחרת", אמר אחרי הניצחון שי כרם, מנהלה האישי של דנה אינטרנשיונל. נוסף על כבוד למדינה, הניצחון של דנה באירוויזיון הביא כבוד וייצוג גם לקהילה הטרנסג'נדרית מסביב לעולם, הייתה זו הפעם הראשונה בה נציגה טרנסית משתתפת ומנצחת באירוויזויון.

היום, יותר מ-20 שנה אחרי הניצחון, מקבל השיר 'דיווה', והזמרת דנה אינטרניושנל כבוד נוסף. הגרסה האיטלקית של מגזין ה"רולינג סטון", היוקרתי, בחר בשיר לאחד מ-15 שירי הגאווה הגדולים בכל הזמנים, זאת במסגרת במסגרת ציון 50 שנה ל'מאורעות סטונוול'.

דנה אינטרנשיונל אירוויזיון 1998. GettyImages
דנה אינטרנשיונל, מתוך אירוויזיון 1998/GettyImages

במקום הראשון, השיר "I will survive", בביצוע של גלוריה גיינור

תחת הסיקור, הציג המגזין את רשימת 15 השירים המשמעותיים ביותר לקהילה הגאה. לצד דנה, מופיעים ברשימה זמרים בין - לאומיים מכל הזמנים:

למקום הראשון הגיע השיר "I will survive", בביצוע של גלוריה גיינור (1978), במקום השני מדונה, עם השיר "Vogue", עוד ברשימה ליידי גאגא ,עם "Born This Way", להקת קווין עם "I Want to Break Free", ה'פט שופ בויז' עם "Go West", השיר "Too Funky" של ג'ורג' מייקל, "I'm Coming Out" של דיאנה רוס, להקת 'ABBA' עם "Take a Chance on Me" ועוד.

במקום ה-14, לפני "Todos me Miran" של גלוריה טרווי, תמצאו את דנה והשיר 'דיווה'. רק לאחרונה זכה העולם לראות את דנה, באירוויזיון שנערך בתל אביב, ובו צפו כ-190 מיליון צופים ברחבי העולם.

just the way you are, בביצוע דנה אינטרנשיונל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully