וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להשפיע על הקהילה? עכשיו יש לכם צ'אנס

לא משנה מה המגדר או המין, יש לכם מה לתת? מצויין, כי המרכז הגאה בתל אביב מחפש מתנדבים ותתפלאו כמה נתינה קטנה תיתן לכם. אז מה אפשר לעשות? הכל בפנים

בואו להתנדב/בואו להתנדב

אז על מה מדברים? המרכז הגאה מהווה בית לקהילה הגאה בתל-אביב-יפו, אבל לא רק. גם עבור תושבי הסביבה הוא מהווה מסגרת גג לפעילות להט"בית, וכן מקדם יוזמה, שותפות, מעורבות חברתית ומעניק שירותי סיוע וייעוץ.

המרכז שם לו למטרה לקרב בין החלקים המרכיבים את הקהילה הגאה, ומהווה השראה למרכזים דומים בארץ. אז אם גם אתם רוצים לקחת חלק, עכשיו אתם יכולים!

כולם מוזמנים ומוזמנות ליום מיונים להתנדבות במרכז הגאה לשנת הפעילות הבאה (2020). בואו להכיר את הקהילה מקרוב, לפגוש עוד א.נשים שאכפת להם.ן ולקחת חלק ממשהו גדול - בואו ליצור קהילה!

מתוך כנס בריאות גאה במרכז הגאה. צילום מתוך הפייסבוק הרשמי.. צילום מסך, צילום מסך
תוך כנס בריאות גאה במרכז הגאה/צילום מסך, צילום מסך

מגייסים מתנדבות ומתנדבים בתחומים הבאים:

פרויקט "מעבר לקשת" - המחזור השלישי של הפרויקט יוצא לדרך ומהווה מפגש ייחודי המחבר בין צעירים ומבוגרים.ות להט"בים, במטרה להעניק ליווי חברתי שבועי ומענה קהילתי.

פרויקט "עזרה בדרך" - הפרויקט מציע סיוע לא.נשים בתקופות משבר ובמצבי חירום מתוך אחריות קהילתית הדדית. אנחנו מחפשות מתנדבים.ות שטובים ביצירת קשר ובעלי יוזמה להתנדבות בנתינת מענה חברתי-קהילתי.

שיווק ופרסום - אם את יודעת לערוך סרטונים מושלם, אם אתה תותח בעיצוב גרפי, אם את יודעת לשווק קרח לאסקימואים, אם יש לך 500K עוקבים באינסטה - מקומך בצוות השיווק של המרכז הגאה.

הנחיית קבוצות חברתיות - ניסיון בהדרכת קבוצות? תודעה להט"בית ופמיניסטית? זמינות להנחות פעם בשבוע? הצטרפו לצוות המנחות של המרכז הגאה! אנחנו מחפשות מנחות לקבוצת גברים 25-35, נשים 35-45 וקבוצת דוברות ודוברי רוסית.

מרכז התעסוקה לטרנס* - לצורך הגדלת מאגר המעסיקים במרכז התעסוקה - מחפשים מתנדבים לאיתור משרות ומעסיקים ובדיקת התאמתם לקהילה הטרנס*ית.

אוהד חורי על פרויקט מעבר לקשת, מספר על לחווית ההתנדבות: ההתנדבות עם איזי הייתה חוויה מעצימה. לפני הכל - הוא בן אדם נפלא עם שנינות עוקצת והומור נפלא. חיכיתי להקשיב לסיפור החיים שלו, מה שהיה חוויה פוקחת עיניים, מציאות שלעולם לא אכיר מסופרת ממקור ראשון.

יש משהו מרגש בעיניי באפשרות לשמוע נקודת מבט של מישהו שגילו כפול משלי בכל מיני רבדים - ברמה האישית, החברתית, בהקשר לקהילה, לראות דרכו כמה משמעות ומשקל יש לקהילה הגאה למי שמאפשר.ת זאת.

להתנדב בפרויקט "מעבר לקשת" זה לקבל הזדמנות לקחת חלק בסיפור החיים של מישהו אחר, להקשיב, לספר, לצחוק ולהתרגש, זו הזדמנות לעשות שינוי בחיים של מישהו".


מתי כל זה קורה? יום שלישי, 23.7, 19:30, במרכז הגאה בתל אביב.

להרשמה: https://www.lgbtqcenter.org.il/volunteeringwithus

*מילוי הטופס מהווה אישור הגעה ליום המיונים, אם ברצונך להתנדב ואין ביכולתך להגיע - יש לציין זאת בסוף הטופס. הכניסה ללא תשלום, אך מותנית בהרשמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully