וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאים דתיים הם "פושעי ישראל"?!

זהורית שורק

23.7.2019 / 18:40

זהורית שורק שמעה את דברי הרב הראשי של ירושלים, משה עמאר ויש לה מסר אחד חשוב להבהיר לו: שנאה זו אינה דרכה של תורה

טור דעה על דברי הרב משה עמאר - זהורית שורק/טור דעה על דברי הרב משה עמאר - זהורית שורק

במהלך נאום בכנס שנערך באשדוד, התייחס הרב הראשי של ירושלים לקהילה הגאה: יש אנשים שקוראים לעצמם דתיים שגם נפלו בפח הזה. הם לא דתיים. יותר טוב שיזרקו את הכיפה ואת השבת ויגלו את פניהם האמיתיות. הם פושעי ישראל בגופם".

הפעילה הגאה זהורית שורק לא הסכימה להישאר חייבת, וביקשה להעביר מסר ברור לכבוד הרב: שנאה היא אינה דרכה של תורה.



הבית הפתוח בירושלים מיהר להתיחס לדברים וכמר בנושא: "הרב עמאר הוא הרב של ירושלים עירנו האהובה. לצערנו הרב בחר לתקוף את בני ובנות ירושלים - את הלהט"בים הירושלמים. הרב - אנחנו אלה שאתה פוגש בטקסים ובישיבות, ברחובות העיר ובבתי הכנסת. נסה לחשוב על אלפי הפנים הצעירות האלו שראית, מתבוננים בך בכבוד ויראה, על מנת שתתחיל לתפוש את המחיר הבלתי-נסבל שהם משלמים על מילותייך חסרות אחריות.

הקהילה הגאה בירושלים מגוונת כמו העיר עצמה. מגוונת כמספר משאלות הלב וזוגות העיניים, מיליונים רבים, הנישאים אלינו מכל מכל קצוות תבל. למול כל העיניים הללו, הרב עמאר, בחרת לתקוף את צאן מרעך. קראת לחברי הקהילה הדתית הגאה "פושעי ישראל". השחרת פניהם מול משפחותיהם ומול קהילתם ובכך אתה מטיל הטלת ספק ביכולתך להנהיג אותם.

אנחנו נמשיך להילחם על ירושלים שלנו, לא פחות משהיא שלך. לא משנה כמה תנסה להמשיך ולדחוק אותנו - אנחנו כאן כדי להישאר, על מנת להפוך את ירושלים לעיר שבה כל אדם יכול לחיות את חייו בחופשיות ולפי דרכו. אנו קוראים לך לחזור בך מדבריך החמורים. אנו מחויבים להמשיך ולהיאבק, למען הציבור הדתי-הגאה, למען ירושלים ולמען החברה הישראלית בכללותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully