וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשים בת"א? יוצאים מהאפליקציות!

משה מחלב

15.8.2019 / 9:20

בעקבות ההצלחה, Boarding TLV - מפגש מספר 2, של תושבים גאים וחדשים בעיר - יוצא לדרך. אם הגעתם לתל אביב בשלוש השנים האחרונות, ההרשמה אוטוטו נסגרת!

חברים גאים. ShutterStock. ShutterStock, ShutterStock
חברים גאים. אילוסטרציה. ShutterStock/ShutterStock, ShutterStock

לפני חצי שנה התקיים לראשונה סופ"ש "Boarding TLV", במרכז הגאה בתל אביב. סופ"ש שמטרתו להפגיש את התושבים והתושבות הלהט"בים, שהגיעו לעיר בשלוש השנים האחרונות, ולייצר חווית כניסה אחרת לעיר. הביקוש למפגש הראשון היה גבוה, ולאור ההצלחה (ע"ע חוות בריאותא), בתחילת חודש ספטמבר יתקיים Boarding TLV #2.


למי מיועד הסופ"ש?

ארועי הסופ"ש מיועדים לכל מי שעבר.ה לתל אביב בשלוש שנים האחרונות, ומעוניין.ת להכיר חברי קהילה נוספים מהעיר בסביבה חברתית וקהילתית.

מה הולך להיות שם?

הסופ"ש הקהילתי יתקיים במשך יומיים, ללא לינה, בתאריכים 13-14 בספטמבר. במהלך הסופ"ש יכירו המשתתפים להט"בים צעירים במפגש חברתי רחב. בנוסף, יחשפו המשתתפים לפעילות המרכז הגאה וארגוני הקהילה, לקבוצות בתוך הקהילה הגאה ולחיי הלילה, וגם לסוגיות אשר מעסיקות להט"בים רבים בעיר: סמים, יחסי מין, אפליקציות, קליקות סגורות ועוד.

פוגשים חברים. ShutterStock. ShutterStock, ShutterStock
להכיר אנשים חדשים. ShutterStock/ShutterStock, ShutterStock

איך נולד הרעיון?

להט"בים צעירים שעוברים לעיר מבקשים לחיות את החיים בורוד - לצאת למסיבות הכי שוות שעכשיו נמצאות ממש ברחוב ליד, להכיר את האנשים הכי יפים באפליקציה שנמצאים מטר ממני, ולהשתתף באירועים הכי משמעותיים שמתרחשים מתחת לאף.

לצד זאת קיים רצון בקהילה מגובשת, מכילה ונגישה שלעיתים מסתיים בתחושת בידוד וניכור. בפועל אנו עדים לתופעה מתרחבת של להט"בים שמגיעים לערים גדולות, בתוכם גם העיר תל אביב, ומעידים על תחושת בדידות גוברת.

"בשנתיים האחרונות אנחנו עמלים כל העת להקנות לקהילה הגאה בעיר יותר ויותר מאפיינים קהילתיים" מסביר אביהו מיזן "הפעילות הזו גובשה אל מול אחוז עולה של להט"בים המרגישים כי החיים בעיר הגדולה מלווים בתסכול, קושי מתגבר במציאת מערכות יחסים מתמשכות והצורך האמיתי במפגש עם אנשים - או במילים אחרות - חיים קהילתיים."


ללא כל ספק הצורך עלה מהשטח, רבים מחברות וחברי הקהילה בעיר מגיעים בשנה האחרונה לפעילויות המרכז הגאה, לאירועים השונים, להתנדב בפרויקטים ועוד שהמטרה היא ברורה - להכיר אנשים נוספים לא רק דרך האפליקציות והמסיבות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
להכיר חברים. ShutterStock. ShutterStock, ShutterStock
אולי תכירו את הזוגיות הבאה? ShutterStock/ShutterStock, ShutterStock

זו דרך מצוינת להכיר אנשים חדשים וחברים לחיים, ללמוד על גווני הקהילה הלהט"בית, לשאול את עצמך שאלות שלא שאלת ולהבין שאתה לא לבד ושמה שאתה חווה בחיי היום יום.

איך נרשמים?
ההשתתפות בפעילויות דורשת הרשמה מראש בעמוד ההרשמה של המרכז הגאה - לחצו כאן.

מלבד אירועי הBoarding המרכז מקיים כל העת אירועים שונים הפתוחים לקהל הרחב. בוא, הצטרפו לקהילה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully