וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות הפלסטינית ביטלה כנס להט"ב בשכם

משטרת הרשות הפלסטינית אסרה את קיומו של כנס להט"ב בשכם, אותו רצה לערוך 'אלקאוס', הארגון היחיד ברשות, למען הקהילה הגאה הפלסטינית

משטרת הרשות הפלסטינית עצרה את פעילות הארגון החברתי 'אלקאוס', אשר פעיל בשטחי הרשות הפלסטינית, למען הקהילה הגאה הערבית. משטרת הרשות מסרה כי פעילות הארגון מנוגדת לתרבות החברה הערבית, לכן מנוגדת גם לחוק.

ארגון 'הבית השונה להעצמת הקהילה הערבית הלהט"בית' אומר כי בצעד הזה אומרת למעשה המשטרה כי גם הלהט"בים הפליסטינים עצמם, הינם מחוץ לחוק.

"התנאים בהם חיו ופעלו הלהט"בים הפליסטינים תמיד היו קשים,אך לאחרונה אנו רואים רדיפה גלויה של חברי הקהילה, על ידי כוחות ביטחון של רשות הפלסטינית", אומרים ב'בית השונה'.

"אנו עומדים לצד של החברה הלהט"בית הפלסטינית, שספגה היום מכה קשה במיוחד. נעשה כל מה שביכולתנו כדי לתמוך, לחזק ולסייע במאבק שלהם, שהוא מאבק גם שלנו.

להט"ב בחברה הערבית. ShutterStock, ShutterStock
להט"ב בחברה הערבי. אילוסטרציה. ShutterStock/ShutterStock, ShutterStock

הסיפו רהחל כשארגון 'אלקאוס', הפועל לחינוך ופלורליזם, הודיע כי יערוך כנס בשכם, במטרה לעודד שיתוף פעולה בקרב הרשויות ומשטרת הרשות הפלסטינית, אך זו הודעה כי היא אינה מאשרת את קיום הכנס ותפעל לביטולו.

דובר המשטרה הפלסטינית אמר כי פעילויות מסוג זה מהוות פגיעה באידיאלים וערכיה של החברה הפלסטינית, ועל כן לא תוכל המשטרה לאשר את קיומם, ובמקביל תפעל להעמיד לדין את האחראים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully