וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עם קצף השמפו! חמישה טיפים לטיפוח גברי

יואב מאיר

28.8.2019 / 8:43

הפנים שלנו תמיד איתנו, חשופות לשמש, לזיהום אויר ומסגירות טוב טוב איך אנחנו מרגישים. אז כן, לסבן בקטנה עם הקצף של השמפו זה נחמד, אבל זה לא תופס. קבלו חמישה טיפים לטיפוח גברי נכון

טיפוח גברי. יח"צ,
טיפוח גברי. צילום: ShutterStock/יח"צ

מכירים את הגברים האלה שמסתבנים בסבון אחד לכל הגוף? קרקפת, פנים ושאר הבוד? אז אני כזה. ומכירים את הגברים האלה שמורחים את אותו הקרם לחות (אם בכלל) על הידיים, הפנים, הקרחת ועוד? אז גם זה אני.

מסתבר שעד היום טעיתי, אולי התעצלתי. כל איזור בגוף שלנו זקוק לטיפוח שלו, מרקם העור שונה בחלקים שונים ובגוף וכך גם רמת ה-PH. לאחרונה אני מבין שבגיל 37 אני לא יכול להרשות לעצמי את מה שהיה בגיל 27 ואני כן צריך לשים לב מה אני מכניס לגוף, כמה אני נחשף לשמש ומה אני מורח.

זה אינדבידואלי ובתכלס בכל גיל זה חשוב! אז קדימה גברים לא להתעצל, אספתי כמה מוצרים שווים שיעשו לנו סדר ובואו נתחיל לטפח את גופנו.

שני  חברים מורחים קרם הגנה מהשמש.. ShutterStock, ShutterStock
שני חברים מורחים קרם הגנה מהשמש. צילום: ShutterStock/ShutterStock, ShutterStock

נתחיל בקרם הגנה חשוב חשוב חשוב! אנחנו חיים במדינה חמה ושורפת והשמש החמודה שלנו יכולה לגרום לנזקים גדולים, אני לא רופא עור ולכן אני תמיד אוהב ללכת על הכי בטוח - מקדם הגנה 50SPF ליתר ביטחון.

לא יודע מה איתכם, אבל בכל פעם שאני יוצא לשמש אני הופך לעגבניה וכדי לשמור על עור הפנים שלי מכוויות אני מקפיד למרוח קרם הגנה.

עוד בוואלה!

בלי להסתנוור מהמחיר: מחליפים ת'מושקוף

לכתבה המלאה

אחרי ששמרנו על עור הפנים, אם עדיין בא לכם ליצור מראה של עור פנים חלק - יש מוצר שאני מכור אליו כבר שנים! אני יודע שהרבה גברים נרתעים מאיפור בכלל וממייק-אפ בפרט ולכן המוצר הזה גאוני - BB CREAM - קרם לחות עם פיגמנט - זה לא קרם לחות שקוף שנטמע בעור אלא קרם לחות בשלוב מייקאפ.

אני יכול להבין את הרתיעה של גברים מהמוצר אב באמת שזה עדין מאוד ואף אחד לא ישים לב - זה פשוט יתן לכם לחות לעור, ישמור לכם על העור מחשיפה לשמש ויטשטש את הכהויות והפיגמנטציה - אם לא תנסו לא תדעו. אני מהמר שתתאהבו.

סבון לניקוי פנים. יח"צ,
ניקוי עם סבון פנים. צילום: ShutterStock/יח"צ

אנחנו שומרים על עור הפנים ומגינים עליו מפני השמש, השאלה אם אנחנו זוכרים גם לנקות אותו? כמו שהתוודתי בהתחלה - אני מסתבן רק עם סבון אחד - מסתבר שמומחים אומרים שזה לא טוב - אז מי אני שאתווכח?

לאחרונה התחלתי לסבן את הפנים עם ג'ל מקציף (שמתאים גם לפנים וגם לגוף!) על מנת לנקות את כל הליכלוך שמצטבר לכולנו על הפנים - זיהום האוויר, אוכל, מגע עם אנשים האחרים ועוד... הפנים שלנו מתלכלכות! האמת, אני לא מומחה לעור אבל אני כן מרגיש שתשומת הלב שאני נותן לפנים שלי היא בהחלט חיובית - ממליץ לנסות את זה בבית.

קרם לעור העדין שסביב העיניים - בואו נדבר על העיניים שלנו, האיזור שהכי מסתכלים עליו בגוף שלנו ואין ספק אחד האיברים שהכי חשובים לנו.

העור סביב העיניים יותר רגיש משאר העור בפנים ודורש טיפול מיוחד - לכן פותחו הרבה קרמים במיוחד לאיזור זה. אני בעד קרמים שמורחים לפני השינה, יש להם זמן לטפח את העור בלילה ללא הפרעה.

גבר נבוך. ShutterStock, ShutterStock
גבר נבוך. צילום ShutterStock/ShutterStock, ShutterStock

ולסיום - המוצר החדש שעוד לא ניסיתי אך מסקרן אותי מאוד! קרם למיצוק הישבן! לאחרונה, הישבן מעורר דיון נרחב בתחום הטיפוח והרפואה האסתטית - מסתבר שהאיבר הנ"ל מעסיק גברים רבים שעובדים עליו שעות בחדר הכושר, אצל הקוסמטיקאי ואצל הפלסטיקאי.

מכיוון שאינני חובב חדרי כושר - קרם למיצוק הישבן נשמע לי כמו חלום. מודה, עדיין לא ניסיתי - אך בקרוב מאוד זה יקרה!

יואב מאיר הוא מעצב אופנה, סטייליסט וכוכב רשת בתחום הסטיילינג וה-DIY.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully