וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזמר "כולם מדברים על ג'יימי": תבואו להקרנה בשמלה

אירוע "אמנות על המסך", שנפתח היום, מביא את המופעים הגדולים בעולם לתל אביב. מברודווי ועד מחול. בין ההקרנות, אסור לכם לפספס את "כולם מדברים על ג'יימי", ועדיף להגיע להקרנה בשמלה

המחזמר "כולם מדברים על ג'יימי"/המחזמר "כולם מדברים על ג'יימי"

בין התאריכים 5 בספטמבר עד 11 באוקטובר, יערך בסנימטק תל אביב וקולנוע לב, אירוע "אמנות על המסך", במסגרתו יוקרנו המופעים הגדולים בעולם על המסך הגדול. ברודווי, National Theatre, קומדי פרנסז, המחול העשיר של אקראם קאן, השאנסונים של ז'ורז' בראסנס וזו רק ההתחלה.

בין שלל ההקרנות, תמצאו גם את המחזמר "כולם מדברים על ג'יימי", המוצג בלונדון. מדובר במזחמר המבוסס על סרט דוקומנטרי, אשר התחיל באולם קטן בשפילד, ולאור ההצלחה עברה ההפקה להציג ב"ווסט אנד". הוא אף זכה ל-5 מועמדויות בפרס ב"אוליביה" (המקבילה לטוני האמריקאי) ולביקורות נלהבות.

כולם מדברים על ג'יימי. יח"צ,
מחזמר המבוסס על סיפור אמיתי. צילום" יח"צ/יח"צ

המחזמר מציג את סיפורו של ג'ימי, נער מהעיר שפילד אשר סובל מהצקות בבית הספר וחולם להיות דראג קווין. לאחר שהחל להתנסות בדרג, במועדון בעירו, הוא מחליט להגיע למסיבת הסיום של בית הספר בשמלה ונעלי עקב.

יוצרי המחזמר ראו את הסרט המבוסס על סיפורו האמיתי של ג'יימי קמפבל, ויצרו את ההצגה, שרצה כבר כמעט שנתיים, בהצלחה רבה, כשבימים אלה עובדים היוצרים על הגרסה הקולנועית לסיפור.

במחזה, מתמודד ג'יימי עם דעות קדומות, בריונות מצד חבריו לספסל הלימודים, אב שמתנכר ואפילו נגעל מהסיפור, וכן עם החיפוש העצמי. כל אלה במחזמר סוחף, מרגש ומעורר מחשבה.

ההצגה תוקרן עם תרגום לעברית, באופן חד פעמי בקולנוע לב בתל אביב ביום שישי ה-13.9 בשעה 21:00 .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully