וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 גברים, אישה ו-5 ילדים: כשהחיים הופכים לטלנובלה

ערן ויצמן הכיר את בן זוגו הראשון בגיל 16, בהמשך התאהב בחברתו הטובה, הם התחתנו, הביאו לעולם חמישה ילדים, התגרשו וביום שישי הקרוב, ערן יתחתן עם מאיר, בטקס אותו ינהל בנו הבכור. נו, אמרנו לכם, טלובלה

ערן, מאיר והמשפחה. צילום עצמי. באדיבות המצולם, באדיבות המצולמים
ערן, מאיר והמשפחה. צילום: באדיבות המצולמים/באדיבות המצולמים, באדיבות המצולם

ערן ויצמן הכיר את בן זוגו הראשון כבר בגיל 16, השניים ניהלו מערכת יחסים אותה חשפו רק בפני חבריהם הטובים, אחת החברות הטובות של בן זוגו, היא מי שתהפוך לימים להיות אם ילדיו. "דקלה הייתה החברה הכי טובה של בן הזוג הראשון שלי, כך החלה ההכרות שלנו, לאחר כמה חודשים הבנו שאנחנו מאוהבים אחד בשנייה.

משם הכל זרם די מהר, הייתה לנו מערכת יחסים מהממת, ויצרנו יחד חמישה ילדים מושלמים, היו לנו נישואים מדהימים. וכמו כל זוג גם לנו היו משברים, גם לאחר הגירושין, הרגשנו שהקשר שלנו חזק מאוד וניסינו שוב, אבל הסוף הגיע."

איך בכל זאת מתמודדים עם פרידה עם חמישה ילדים באמצע?

"הפרידה הייתה מאוד לא פשוטה עבורי, אבל החלטנו שכל אחד ממשיך לדרכו. בנינו בית וחמישה ילדים. זה לא מה בכך, אני עצמי בן להורים גרושים וחוויתי את הגירושים שלהם בצורה קשה, השלכתי את הפחדים והזכרונות שלי על הילדים ודאגתי מהאפשרות שירגישו את הדברים שאני הרגשתי. אבל החלטנו באהבה גדולה שכל אחד ממשיך בדרכו, נפרדנו באופן מאוד נעים ואנחנו עד לרגע זה חברים ממש טובים על בסיס יומי. והילדים מגיבים לזה בהתאם."


קצת אחרי שהחליטו על פירוק היחסים, ערן מצא נחמה בזרועותיו של מאיר

"את מאיר הכרתי דרך חברים משותפים, כבר לפני שמונה שנים. מהר מאוד הפכנו לחברים מאוד טובים. היה לו בן זוג ,ואני הייתי נשוי. בערך כחודש לפני שהתגרשתי באופן רישמי, חגגתי יום הולדת, ומאיר שאל אותי איך אני מתכנן לחגוג, שיתפתי אותו במצבי הריגשי והוא מיד הציע חופשה בחו"ל. נסענו יחד לשבוע שלם באיטליה שם בעצם התחילה מערכת היחסים שלנו."

כשהחיים הם טלנובלה. באדיבות המצולם, באדיבות המצולמים
המשפחה. צילום: באדיבות המצולמים/באדיבות המצולמים, באדיבות המצולם

איך מתחילים מערכת יחסים עם גבר, רגע אחרי שמסיימים מערכת יחסים בת 10 שנים עם אישה?

" הכל החל בצורה מאד מרגשת ואינטנסיבית, חששתי להכניס בן זוג חדש לחיים לאחר הגירושים, חששתי מהתגובה של הסביבה, ומתגובת המשפחה לעובדה שאני מכניס גבר זר לבית עם חמישה ילדים. איך הילדים יגיבו לזה ואיך גרושתי תגיב.

ובכלל אני גר בנס ציונה, סביבה יחסית שמרנית, אבל בכל זאת החלטתי לא למנוע מעצמי את הזוגיות הזו ותוך כדי תנועה פתאום גיליתי שהחששות שלי היו לשווא, הילדים שלי קיבלו את זה בחיבוק גדול, גם גרושתי.

ומעבר לכך אנחנו הולכים ברחוב ואוחזים ידיים בגאווה, בלי לחשוש משום מבט מוזר או תגובה לא נעימה, הילדים והחברים שלהם נהנים להגיע אלינו לעסק והביתה בשעות אחר הצהריים. לאף אחד מהם זה לא מוזר שאנחנו זוג גברים. וזה מרגש אותנו כל יום מחדש.

מאיר, קיבל זוגיות עם חמישה בונוסים, איך הוא קיבל את זה?

"מאיר קיבל את הילדים בצורה הכי טובה שיכלתי לבקש. הוא לקח על עצמו מלא תפקידים ומלא אחריות מיד כשהכיר אותם. הם מתקשרים אליו על בסיס יומי כשהם לא מתראים, הוא הולך לאספות הורים והיה איתם בכל רגע בקליטה לשנת הלימודים החדשה. זה היה תהליך מאוד טבעי מבחינתם, הוא מתנהג כמו אבא לכל דבר."

אתם שומרים על זוגיות ביתית או מקפידים לצאת למסיבות?

"אני אוהב מסיבות ויצאתי למאות מסיבות במהלך חיי, היום אני תמיד אעדיף בילוי רגוע, של שעתיים וזה מספיק לי. מאז ומתמיד פחות התחברתי לקונספט של להתעורר במיטה עם גבר זר, אני יותר טיפוס של בית ומסגרת וזוגיות וגם מאיר למזלי מאוד אוהב להשאר בבית ולארח המון. אז אנחנו בסדר בעניין הזה."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
כשהחיים הם טלנובלה. באדיבות המצולם, באדיבות המצולמים
ערן ומאיר. צילום: באדיבות המצולמים/באדיבות המצולמים, באדיבות המצולם

ספר על הצעת הנישואים

"מאיר הציע לי נישואין לפני שנה. מעולם לא דיברנו על חתונה או על כוונות לחתונה, באחד הטיולים שלנו לתאילנד לפני כשנה, מאיר שלף טבעת בלילה קסום, בוילה קסומה. וכמובן שאמרתי כן".

ספר על החתונה הקרבה

"שון בני הבכור יהיה זה שיקדש אותנו. היה לי מאוד חשוב ששון ייקח חלק פעיל בחתונה, שון הוא החבר הכי טוב שלי. הוא חגג לא מזמן 18 וכבר מגיל צעיר הוא מפרגן ותומך בכל פן בחיים.

הוא ילד שדוחף אותי קדימה, מתרגש מהדברים שמרגשים אותי ושמח בשמחתי, כשהוא שאל אם הוא יוכל לברך אותנו ביום החתונה, היה לי ברור מיד שהוא זה שצריך לקדש אותנו בחתונה. הוא היה לגמרי מעורב בהצעת הנישואים והתרגש כשהסכמתי, הוא תומך בקשר שלנו מהיום הראשון והוא מלא באנרגיות טובות. אין דבר יותר מרגש מהעובדה שבני הבכור יחתן אותי עם בן זוגי ושכל ילדי יהיו נוכחים באירוע הזה"

שון, מנהל הטקס ובנו הבכור של ערן

"אני מאוד מעריך את מערכת היחסים של מאיר ואבא שלי, אפשר אפילו לומר שאחים שלי ואני דחפנו להצעה ושמחנו שהיא קרתה. מאיר הפך לאבא שני וזה היה מובן מאליו שאציע לברך אותם ביום החתונה שלהם. "

כשהחיים הם טלנובלה. באדיבות המצולם, באדיבות המצולמים
ערן ומאיר והמשפחה. צילום: באדיבות המצולמים/באדיבות המצולמים, באדיבות המצולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully