וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטל ישראל תעניק עד 55,000 להליך פונדקאות בחו"ל

בתקופת המחאה הגאה חברות רבות נרתמו למאבק והציעו מענק לעובדים הנמצאים בהליך פונדקאות. לאחרונה הכריזה אינטל על הרחבת התמיכה, ולצד המענק תאפשר חופשת הורות, ביטוח בריאות, מלגות ללימודים וזו רק ההתחלה

תינוק עם תג אינטל. צילום: דוברות אינטל. תינוק גם תג אינטל. צילום: דוברות אינטל,
תינוק עם תג החברה. צילום: דוברות אינטל/תינוק גם תג אינטל. צילום: דוברות אינטל

רגע לפני סיום הקיץ ותחילת שנת הלימודים, חברת אינטל מכריזה על הטבה חדשה לעובדיה בישראל. כל עובדי החברה (ללא התיחסות למגדר), הזכאים להליך של פונדקאות או אימוץ בחו"ל, יקבלו מענק החזר הוצאות עד ל-55,000 שקלים.

מדובר בהרחבת חבילת התמיכה הקיימת למשפחות בחברה, הכוללת, בין היתר, חופשת הורות מורחבת, ביטוח בריאות פרטי לעובדים ולבני המשפחה, כיסוי רפואי הכולל בדיקות הריון ו/או טיפולי פוריות, ביטוח שיניים, מלגות ללימודים אקדמיים, חופשה מורחבת אחת לשבע שנים, תקציב לפעילות תרבות ופנאי שנתית, והרשימה עוד ארוכה.

לעובדים המצטרפים למעגל ההורות, מציעה החברה חופשת הורות מורחבת, בהיקף של חמישה שבועות נוספים, מעבר לחופשת לידה שהמדינה מציעה. הטבה נוספת היא חזרה הדרגתית לעבודה לאחר חופשת לידה. אינטל מאפשרת לחזור למשרה הדרגתית עד לשלוש שנים מהלידה. לדוגמה: העלאת אחוז המשרה מ-50% ל-75% ול-100%.

לשם תמיכה בהליך פונדקאות או אימוץ מחו"ל, מאפשרת איטל הקלות נוספות, לעובדיה המעוניינים להקים משפחה, כמו למשל התאמת ימי ההעדרויות בתשלום באופן דומה לזכאות בהריון, הענקת שבוע חופש על חשבון ימי מחלה, במטרה ללוות תהליך הריון פונדקאות ו-45 יום חופשה נוספים ללא תשלום, לכל עובד שיבצע את הליך האימוץ והפונדקאות בחו"ל.

לוגו חברת אינטל. צילום shutterstock. לוגו חברת אינטל. צילום shutterstock, ShutterStock
לוגו חברת אינטל./ShutterStock, לוגו חברת אינטל. צילום shutterstock

אלונה אייל-פריד, סמנכ"לית משאבי אנוש באינטל ישראל: "פונדקאות ואימוץ הן הטבה נוספת שאינטל מעניקה במסגרת סל ההטבות של אינטל למשפחות העובדים. כחברה שגאה בגיוון והכלה, אנו מאמינים שלכל אחד, יש את הזכות לממש את הרצון שלו להקים משפחה בישראל.

הליכי אימוץ ופונדקאות אורכים זמן ועולים ממון רב ומהווים גם אתגר כלכלי למי שנמצא בתהליך. לפיכך השקענו מאמצים בשנה האחרונה כדי להעניק לעובדינו את ההטבה הזאת. אנחנו מקווים שהעזרה הכספית ומתן האפשרות להיעדר מעבודה יעזרו לעובדינו לממש את חלומם בעזרת הליכי הפונדקאות והאימוץ".

יניב גרטי, מנכ"ל אינטל ישראל: "אינטל חרטה על דגלה לשים את צרכי העובדים במרכז. הדבר מתבטא גם במכלול הטבות ותוכניות שנועדו לתמוך בהורים ובמשפחות העובדים. ההטבה החדשה מצטרפת לשורת הטבות אחרות שהחברה מעניקה לכלל עובדיה, ולסל הטבות רחב ומגוון שכבר קיים עבור משפחות באינטל ומאפשר לעובדינו להגשים את חלומותיהם המקצועיים במקביל לחלומותיהם האישיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully