וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרימות מסיבה לשנה החדשה

גל המסיבות הגאות לנשים לא עוצר: רגע לפני החג, במוצ"ש הקרוב, תעירך מסיבת נשים גדולה שתפתח את השנה החדשה. נטעלי וולנסקי, שיר ליבנת, ודנה זיו כבר מוכנות

מסיבת LA SORPRESA. יח"צ,
מסיבת LA SORPRESA/יח"צ

אחרי תקופה ארוכה של שקט, נראה שהקהילה הגאה הנשית מתעוררת. בחודש הגאווה האחרון נערך רייב נשים גדול, שזכה להצלחה, ומאז שומעים יותר ויותר על מסיבות ואירועים לקהל הנשים הגאה.

הדבר מתקבל בברכה, אחרי שנים בהן היה נדמה כי הקהל הנשי לא זכה לתשומת לב מספקת וכי הניראות שלו הייתה נמוכה.נכון, יש עוד דרך לעבוד, אך גל האירועים בחודשים האחרונים הוא נקודה חשובה לתהליך - שממשיך במוצ"ש הקרוב.

אז מה קורה?

La Sorpresa! רגע לפני שאתן אורזות את הדרכון בפאוצ', משקות את העציצים, מאכילות את החתולה ויוצאות לארוחת החג, בואו להתחיל את השנה בהרמה הנכונה, שתפתח לכולנו שנה חדשה, מלאה בהפתעות, שנה שנדע בה רק הרמות.

מאחורי המסיבה עומדות נטעלי וולנסקי 30, שיר ליבנת 35, דנה זיו 40. שילוב של שלוש נשים שחיות את הקהילה הגאה כבר למעלה מעשור, כל אחת ממקומה ובזרם שלה. שיתוף הפעולה הזה נולד על מנת לאחד מספר קצוות של הקהילה בתל אביב ומחוצה לה, לכדי מסיבת ראש השנה המרכזית לנשים - LA SORPRESA (הפתעה), עם נשים יפות שבאות לפתוח את השנה הקרובה בהרמה ברמה.

נטעלי וולנסקי, שיר ליבנת, דנה זיו.. צילום: ניר סלקמן,
נטעלי וולנסקי, שיר ליבנת, דנה זיו. צילום: ניר סלקמן/צילום: ניר סלקמן

על העמדה תעלנה מיטב הדיג'איות המובילות בקהילה: די ג'י אלמוג לבר, די ג'י שקד דודוביץ' ודי ג'י וויני פוץ. מתי? במוצאי שבת 28.9, במועדון הזיזי טריפו, שעבר שיפוץ יפה יפה (קרליבך 7,ת"א). ולגבי כרטיסים - אין מכירה מוקדמת. אפשר לרכוש בקופות, באותו הערב בלבד. 50 ש"ח עד השעה 22:00
60 ש"ח לאחר מכן. האיוונט פה

וואלה גאווה מקווה להמשך הצמיחה וההתפתחות בחיי הלילה של הנשים הגאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully