וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבחן התאילנדי: ואז הגיע הפילפל החריף

26.9.2019 / 11:50

זהירות - חריף: ממשלת תאילנד החלה לעודד תירות גאה, אז כדי לוודא שאתם מוכנים לחופשה הבאה שלכם, יצאנו אל KHAO SAN - TEL AVIV - פסטיבל תרבות תאילנדי שנערך בנחלת בנימין, ל'אתגר החריף', ועוד בשידור חי

מערכת וואלה! NEWS/צילום: רועי אברמוביץ

בפסטיבל ראשון מסוגו, הביא 'ספרייט' את הטעם התאילנדי תל אביב. בספטיבל שנערך בנחלת בנימין נהנו המבקרים מאוכל, תרבות, מופעים, וידאו ארט ושלל פעילויות בנוסח תאילנד.

במקום תמצאו גם דוכני מזון של מיטב המסעדות, שהכינו מנות באווירת תאילנד, ובמיוחד עבור מבחן החריף שלנו, כל מנה קיבלה טוויסט נוסף של צ'ילי. אז האם עמדנו בזה? יוצאים לדרך: חמש מנות, המון פיפל חריף וטעם תאילנדי אחד מנצח.

KHAO SAN - TEL AVIV - פסטיבל תאילנדי. מערכת וואלה! NEWS, מערכת וואלה!
KHAO SAN - TEL AVIV - פסטיבל תאילנדי/מערכת וואלה!, מערכת וואלה! NEWS

מתחילים לטעום

המנה הראשונה שטעמנו הייתה של מסעדת 'איסאן', מתל אביב. היא הורכבה מכדורי טפיוקה ממולאים בבשר בקר ושבבי בוטנים. המנהג אומר להוסיף פלפל חריף תאילנדי ולקחת ביס משניים (יש גם אופציה טבעונית). רמת חריפות 4 פלפלים מתוך 5.

המנה השנייה הייתה ממסעדת "ניטן תאי", סלט עוף קצוץ עם נענע, כוסברה, ליים ובצל. וכדי להפוך את הכל למעניין הוסיפו למנה גם פילפל חריף גרוס. רמת חריפות 4 פלפלים מתוך 5.

המנה השלישית הייתה ממסעדת 'הירו', כיסונים בעבודת יד, ממולאים בפרגית עם פטריות שיטאקי, בצל ירוק וצ'ילי. רמת חריפות 3 פלפלים מתוך 5.

עוד בוואלה!

זקוקים לכם: החג הזה לא משאירים אף אחד.ת לבד

לכתבה המלאה
אתגר החריף - KHAO SAN - TEL AVIV- פסטיבל תאילנדי. מערכת וואלה! NEWS, מערכת וואלה!
אתגר החריף - KHAO SAN - TEL AVIV - פסטיבל תאילנדי/מערכת וואלה!, מערכת וואלה! NEWS

המנה הרביעית הייתה למעשה שתי מנות, האחת של בשר עוף עם אורז ברוטב קארי אדום והשנייה כדורי אורז מטוגנים עם ג'ינג' וקארי אדום. רמת חריפות 5 פלפלים מתוך 5.

המנה האחרונה הייתה של מסעדת "וונג", לחמניית אודון עם פרגית בטמפוחה שחורה, רוטב איולי פלפלים מעושנים, צ'ילי חריף, חסה, בצל סגול וכוסברה. רמת חריפות 2 פלפלים מתוך 5.

כדי להריע את החריף, תוכלו להנות ממגוון קוקטיילים עם ספרייט-למון, אשר ניתן למצוא בבר מיוחד שהוקם במקום, תוכלו גם להצטלם על רקעים ונופים מיוחדים הישר מתאילנד, לטייל בין הדוכנים השונים, להינות מייצגי וידאו ארט והופעות. היום (חמישי) זה היום האחרון לאירוע - והכניסה חינם! נחלת בנימין, 16:00 עד 22:00.

אוכל תאילנדי. ShutterStock, ShutterStock
אוכל תאילנדי/ShutterStock, ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully