וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה: המקום בו יהודים, ערבים, טרנס ובי מרימים יחד

2.10.2019 / 10:16

לא, לא, זו לא טעות. כבר שבע שנים שהליין הגאה 'אובר קיטש' מרים בחיפה והוא עושה את זה נכון. תחרות דראג שנתית, הופעות, קהל מכל הסוגים והמינים - מה שהתחיל כאירוע חד פעמי, הפך לליין המצליח בצפון

זוהרה פלטינום, ב'אובר קיטש', חיפה./זוהרה פלטינום, ב'אובר קיטש', חיפה.

לא פעם נדמה שהקהילה הגאה חייה רק בתל אביב. המסיבות הכי גדולות, הברים, האירועים - נדמה שהכל קורה רק שם. אך כפי שיש קהילה גאה בכל מקום, כך גם יש ליינים ומקומות בילוי. לפעמים הם שקטים, לפעמים רועשים אך הם קיימים בכל הארץ.

הליין הוותיק כיום באזור חיפה והצפון הוא ה'אובר קיטש', בבר 'הסינקופה' בעיר התחתית של חיפה. הוא התחיל כמסיבת התרמה חד פעמית, עבור פרויקט גאה בעיר וההצלחה ודרישת הקהל, הפכו אותו לקבוע. לאורך השנים הוא עבר כמה גלגולים ושינויים, עד שהגיע למתכונת הנוחכית, שרצה כבר זמן רב.

זוהרה פלטינום הפכה לפרזנטורית הקבוע של הליין, כשעל הבמה היא מארחת מלכות דראג נוספות, וותיקות וגם כאלה בתחילת הדרך. המוזיקה נעה בין להיטי פופ להאוס והקהל, הכי מולטי סקסואלי וגאה שיש.

זוהרה פלטימום, אובר קיטש, חיפה. וואלה גאווה, מערכת וואלה!
זוהרה פלטינום, אובר קיטש, חיפה/מערכת וואלה!, וואלה גאווה

למסיבה הזו מגיעים מכל אזור הצפון, חיפה, קריות, נהריה, וכן מהישובים והקיבוצים באזור. "חיפה טובה בלשמוח ביחד", אומרת זוהרה פלטינום לוואלה גאווה, "ורואים את זה גם בקיטש". המסיבות ה'אובר קיטש' מתקיימות בממוצע אחת לחודש, כשאפשר להתעדכן במועד המדוייק בעמוד הפייסבוק של שליין.

ב-2014 ערך הליין את תחרות 'עקב הזהב', תחרות הדראג הראשונה בחיפה, בה השתתפו למעלה מ-250 איש, כאשר הופעות דראג מקבלות מקום של כבד בליין. לצד מלכות הדראג, משנת 2016 משולבות במסיבות גם הופעות 'דראג קינג', מתוך כוונה לשחרר סטיגמות סביב מגדר ולחשוף את הקהל לרבדים נוספים בתרבות הגאה.

למסיבות ה'אובר קיטש' לא צריך להתכונן במיוחד, פשוט תבואו כמו שאתם. בר ה'סינקופה', קיאט 5, העיר התחתית, חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully