וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלכה שעושה דראג בלי לשמוע את השיר

23.10.2019 / 9:39

מלכות דראג אנחנו מכירים.ות, אך איך אפשר לעשות דראג כשלא שומעים את השיר? זה בדיוק מה שלולה מקווין עושה בשלוש השנים האחרונות, וכעת היא זוכה להצלחה, לאחר הופעה בגרסה הבלגית של Got Talent. "אני עובד קשה, ומצליח"

לולה מקווין, צילום מסך מתוך  Belgium's Got Talent. צילום מסך, צילום מסך
לולה מקווין, צילום מסך מתוך Belgium's Got Talent/צילום מסך, צילום מסך

כבר שלוש שנים שאלכסנדר דקרנס מביא לעולם את 'לולה מקווין'. מלכת דראג מרשימה, צבעונית, שלא מתביישת במי שהיא ובמה שהיא. רק דבר אחד מבדיל את לולה ממלכות דראג אחרות, היא חרשת מלדיה.

אלכסנדר , המגלם את לולה, הוא בן להורים כבדי שמיעה, אך הוא לא נתן לדבר לעצור אותו מלהגשים חלום ולהיות מלכת דראג. "נולדתי למשפחה כבדת שמיעה ואני מדבר בשפת הסימנים", אמר אלכסנדר בראיון למגזין "hln", ההולנדי.

"חווייתי בריונות בגיל צעיר, אבל לא נתתי לזה לדכא אותי. בגיל 18 יצאתי מהארון, ופגשתי בכבדי שמיעה נוספים, שמשתייכים לקהילה הגאה. לא הכרתי גייז אחרים. דראג היה חלום, אבל הרבה אמרו לי שלא אוכל לעשות ליפ-סינג כמו שצריך".

אלכסנדר דקרנס

לפני שלוש שינים קיבל אלכס את ההזמדנות שחיכה לה בבר גייז מקומי, ומאז הוא מופיע בו על בסיס קבוע, בדמותה של 'לולה מקווין'. "לולה היא האומנות שלי, ובזכותה כבר זכיתי בכמה פרסים, בין היתר בתחרות דראג בינלאומית לכבדי שמיעה", הוסיף אלכסנדר.

"מכיוון שאני לא שומע את המוסיקה, אני מקשיב לתנודות, לבסים שיש בשיר, ולומד אותו טוב. זה לא קל, לפעמים אני מאחר בשניה או שתיים כשמתחילה המוסיקה, אבל אני משתדל לבחור שירים שאני יכול להרגיש אותם. הכי קשה לי לעשות מחרוזות, אבל אני עובד קשה על זה".

בן הזוג של אלכסנדר תומך בקריירת הדראג שהמריאה לאחרונה, בעקבות השתתפותה של לולה בגרסה הבלגית של 'Got Talent'. לולה הדהימה את השופטים, ובעקבות החשיפה החלה להופיעה במקומות נוספים במדינה. השיר איתו הופיעה היה 'A Million Dreams' של פינק, כאשר לאורך השיר הציגה לולה את מילותיו בשפת הסימנים.

עוד בוואלה!

מוכנים? הדראג מגיע אליכם לסלון!

לכתבה המלאה

צפו בהופעה של לולה (השיר מתחיל ב-2.57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully