וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבע דייט בגריינדר, והותקף באכזריות

תושב אירלנד הותקף, לאחר שהגיע לפגישה שקבע באמצעות אפליקצית ההיכרויות "גריינדר". "במקום בחור חיכתה לי חבורה של נערים, שניסו להרוג אותי". במקביל, הפרלמנט החליט לאשר נישואים גאים בצפון אירלנד

גבר הותקף באירלנד, על ידי חבורה הומופובית.. צילום מסך, צילום מסך
"במקום אותו בחור, חיכתה לי חבורת צעירים מצויידת בפטישים". גבר הותקף באירלנד. צילום מסך./צילום מסך, צילום מסך

על קבוצות צייד של להט"בים כבר שמענו. אלה פעילות בעיקר ברוסיה, פולין, צ'צ'ניה ואפריקה ובדרך כלל זוכות ליחס מקל מצד רשויות החוק. אך האם קבוצה שכזו פועלת גם באירלנד?

בפוסט פייסבוק שפרסם, תאר מארק פאוור, תושב דבלין שבאירלנד, כיצד הותקף באכזריות על ידי קבוצת נערים שהתחזתה באפליקצית ההיכרויות "גריינדר". מארק, בשנות החמישים לחיו, מספר כי קבע פגישה עם מי שהזדהה כגבר, אך כשהגיע אל מקום המפגש התברר כי הוא נפל למלכודת.

"במקום אותו בחור, חיכתה לי חבורת צעירים מצויידת בפטישים וכלי נשק קרים אחרים", מספר מארק. "הם ניסו להרוג אותי. הם היכו אותי, בין היתר, בראש עם הפטישים ורק במזל הצלחתי לברוח ולהגיע אל חדר מיון, לקבלת טיפול".

אך בכך לא מסתיים הסיפור, לאחר ששוחרר מבית החולים גילה מארק כי החבורה הרסה את ריכבו, שנותר בסמוך למקום הפגישה. הוא מיהר להגיש תלונה במשטרה, אך לזו אין הרבה מה לעשות, הוא מספר. היותר וקשה לאתר מי עמד מאחורי הפרופיל באפליקצייה.

כעט מנסה מארק לפיץ את הסיפור בכלי התקשורת, כדי למנוע מאנשים נוספים ליפול קורבן לאותה הקבוצה.

ללא קשר לעניין הזה, ידיעה נוספת המגיעה מצפון אירלנד מביאה את בשורת הנישואים הגאים. שש שנים לאחר שאושרו בבריטניה, אישר הפרלמנט שיוויון מלא בהליך הנישואים בצפון אירלנד, וכעט כל זוג מכל מגדר יכול להתחתן. מנהיג מפלגת DUP, השמרנית, אמר כי "אין פה סיבה לחגוג, זהו עלבון לכבוד האדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully