וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו: האפליקציה שמציעה בחירה מ-22 מגדרים

לא בטוח שזה השם הראשון שיעלה לכם לראש כשתחשבו על אפליקציות היכרויות ללהט"ב. בשוק הישראלי יש כמה פופולריות, אך לכבוד חודש ההיסטוריה של קהילה הגאה, ישנה אפליקציה אחת - שמשחררת את גבולות המגדר

אפליקציית היכרויות. shutterstock, ShutterStock
אפליקציה המעודדת מציאת קשר רציני. shutterstock/ShutterStock, shutterstock

הקהילה הגאה בישראל משתמשת בעיקר בשתי אפליקציות להיכרויות, 'אטרף' המקומית ו'גריינדר'. לצידן עלו בשנים האחרונות שמות נוספים כמו 'גאי-רומיאו', 'סקארף' והרשימה עוד ארוכה.

לאורך השנים נמתחה לא מעט ביקורת על אותן האפליקציות, נאמר שהן מעודדות מין מזדמן, מחזקות את אידאל היופי ולא נותנות מקום ביטוי לכלל המגדרים. כעת מנסה דווקא 'אוקיי קיופיד', שאינה פופולרית בקרב הקהילה הגאה בישראל, לשנות את המצב.

בשונה מאפליקציות רבות אחרות המבוססות בעיקר על תמונה, המשתמשים ב'OkCupid' יכולים לענות על שאלות, שיעזרו להם להגדיר את הפרופיל שלהם ובכך להגביר את ההתאמה או לעזור להם להבין מהר יותר היכן 'אין טעם להשקיע'.

היכרויות גאות ב-OkCupid. יח"צ,
שאלון גאה ב-OkCupid/יח"צ

לכבוד חודש ההיסטוריה של הקהילה הגאה, המצוין באוקטובר בארה"ב וקנדה, הוסיפה 'OkCupid' סדרת שאלות חדשה, שנועדה לסייע ללהט"בים למצוא את בן.ת הזוג המתאים ביותר עבורם.

השאלות החדשות הן חלק משיתוף פעולה עם ארגון GLAAD ("הליגה ההומו-לסבית נגד השמצה"), המאפשר למשתמשים, בין היתר, לבחור אחד מ-22 אופציות מגדריות ו-13 אופציות לאוריינטציה מינית.

נכון להיום זו האפליקציה היחידה המאפשרת חופש מגדרי ברמה הזו, כשהכוונה הגדולה היא לסייע למשתמשים למצוא קשר רציני, על בסיס המחנה המשותף העולה מהשאלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully