וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'רוקדת': תפסיקו לשפוט ותקשיבו לחופש

לזמרת והיוצרת ענת לרנר נמאס לשים כל הזמן מעצורים בגלל מה שאחרים חושבים. בסינגל חדש מתוך אלבום שני שבדרך, ונחשף היום ב'וואלה גאווה', היא מדברת על היכולת לאהוב ולקבל את עצמנו באמת, בלי קשר למה שחושבים אחרים - תכירו את 'רוקדת'

הסינגל 'רוקדת' בחשיפה ראשונה - ענת לרנר/הסינגל 'רוקדת' בחשיפה ראשונה - ענת לרנר

"אני סופר מתרגשת", אומרת ענת לוואלה גאווה. "השיר הזה בא אחרי שנה של יצירה משותפת באולפן עם המפיקים שרון לוי וניב שטובי. זה סינגל ראשון מתוך האלבום השני, והוא נולד מתוך המקום שכאילו כולנו מודעים אליו, אבל לא מיישמים אותו. כולנו עוצרים את עצמנו כל הזמן בגלל החשש "מה אחרים יגידו".

הרעיון לשיר ליווה אותי הרבה מאוד שנים, אני חושב שהוא בא במידה מסוימת מקנאה. קינאתי באנשים שרוקדים כאילו אף אחד לא רואה, באלה שמתעלמים ממה שאומרים וחושבים עליהם. נורא רציתי להיות כזו ושאלתי את עצמי "איך אפשר להיות הדבר הזה ולא רק להגיד את זה".

כשעברתי על האלבום הראשון משהו עוד לא היה מהודק, השיר יצא לא אופטימי. והדבר הראשון שהמפיקים ניב ושרון אמרו לי זה ש"אין יותר "רע ושחור אנחנו הולכים לכתוב דברים שמחים". וככה השיר 'רוקדת' התהדק כשיר פופ, והפך לקריאה לכולנו לשחרר".

למי את מקדישה את השיר הזה?

"לכל מי ששומע אותו ויבין שהוא יכול "לרקוד את עצמו", זה כל כך כדאי, כי כל כך לא משנה מי מסתכל. אנחנו לא צריכים לחשוב פעמיים לפני שאנחנו מרשים לעצמנו. בסופו של דבר מי שרקד נהנה, ומי ששפט אותו עמד בצד. גם אני לא רקדנית, אבל בא לי לרקוד וזה מה שאני עושה".

וזה סינגל ראשון מתוך אלבום שבדרך?

"בדיוק, הוא סנונית ראשונה מתוך אלבום שנמצא בעבודה, וכדי להוציא את האלבום הזה לאוויר העולם אני יוצאת בקמפיין מימון המונים. יש עוד דברים שאני רוצה לעשות בו, עוד קליפים לצלם והחופש הזה של כולנו לחגוג את עצמינו יתאפשר בזכותכם. לעוזרים אני מציעה החל מעותק מהאלבום וארוחת ערב שאני אכין ועד להופעה אינטימית אישית. כל הפרטים בלינק הזה - פה

'רוקדת', ענת לרנר. ליה יפה. ליה יפה,
"אנחנו לא צריכים לחשוב פעמיים לפני שאנחנו מרשים לעצמנו". ענת לרנר, צילום: ליה יפה/ליה יפה

האלבום החדש משקף במידה רבה את ההתפתחות האישית והמוזיקלית של ענת, שפיתחה בשנים
האחרונות את כישורי הבמה שלה וגישה חדשה לשירים, למערכות יחסים ולחיים עצמם.

"רוקדת" עוסק בדיוק בכך, היכולת לאהוב ולקבל את עצמנו באמת, ללא קשר לאהבה ולקבלה של אחרים/ות אותנו. כאישה שאוהבת גברים ואף נשים, השירים של ענת נכתבו על ועבור שני המינים ויש בהם לא מעט מן הרגש ומן המציאות בה חיה אישה שאוהבת לאהוב גם וגם.

האלבום החדש יפנה לקהל גדול ורבגוני ויעסוק במערכות יחסים, באנשים, בתשוקה ובעיקר ברגש.
במקביל ליציאת הסינגל הראשון, מתחילה ענת קמפיין מימון המון להפקת האלבום ולשיווקו. האלבום "רוקדת" צפוי לראות אור באביב 2020.

https://www.jumpstarter.co.il/projects/2039' target='_blank'>עזרה קטנה מכם במימון ההמונים תגרום לאלבום הזה לקרות - לחצו פה

קרדיטים:
עריכת קליפ: תמר שובל
דראג: מתוך הופעה חיה בתאטרון תמונע 8.8.2019 StrngeFruit נולדות מחדש
צילום וידאו: רוי קנבסקי, חנן הופנר
הפקה: ענת לרנר
אמן גרפיטי: OneLove
צילום וידאו: אריאל סמל
סטיילינג ואיפור: רוני שוקרון (נונה שלאנט)
עוזרת הפקה: ענבל אשר
צילום סטילס: ליה יפה
צולם בסטודיו גרפיטיול באדיבות אלינוי קיסלוב
ניהול אישי ויח"צ: "הערך המוסף"- כרמל מילנר-סער carmel.saar@gmail.com

עוד בוואלה!

למה אני צריכה לבחור?! צאו לי מהלילי פוס

לכתבה המלאה
ענת לרנר. צילום: ליה יפה. צילום: ליה יפה,
ענת לרנר. צילום: ליה יפה/צילום: ליה יפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully