וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל כל הקדושות: דיטוקס ומנילה כבשו את תל אביב

נונה שלאנט

4.11.2019 / 14:26

באירוע מרשים, הופיעו בסופ"ש האחרון כוכבות מירוץ הדראג של רופול, דיטוקס ומנילה, במסגרת הפקת 'ONE NIGHT ONLY'. לצידן עלו לבמה עוד עשרות מלכות דראג מקומיות לחגיגה אמיתית שלא השאירה אף אחד אדיש

נונה שלאנט בערב של מנילה ודיטוקס/נונה שלאנט בערב של מנילה ודיטוקס

התרגשות גדולה נרשמה בקרב חובבי "מירוץ הדראג של רופול", כשמנילה לוזן (עונה 3 ואולסטרס 4) ודיטוקס (עונה 5 ואולסטרס 2) הכריזו רשמית שיבואו להופעה מיוחדת בישראל. בהופעה חגגו את "האלווין", וכל זאת במסגרת ההפקה של 'ONE NIGHT ONLY'. לאור הביקוש הרב, נפתחה הופעה נוספת בישראל, ובסופו של דבר עלו המלכות לשתי הופעות מדהימות.

אז מה היה לנו?
תור ארוך של מיט אנד גריט בו המעריצים נגעו בכוכבות והכירו אותן אישית, תחרות תחפשות שם זכתה מעריצה שיצרה העתק מדויק של לוק של מנילה. את הערב הראשון הנחתה ציונה פטריוט והכריזה שהפעם ההופעה תשולב עם המלכות המקומיות. מנילה ודיטוקס פתחו את ההערב בהצהרה "בישראל יש את קהילת הדראג הכי חזקה במזרח התיכון"!

מנילה ודיטוקס מוכרות לא רק בגלל הופעות והמוזיקה המקורית שלהן, גם חוש האופנה שלהם מאוד מפותח ותוכלו לראות אותם במגזינים הגדולים, לכן היה כל כך מרגש כשמנילה הופיעה בלוק בהשראת פרחים של המעצבת הישראלית אילה סאן. (תמונה מצורפת).

מנילה בשמלה של המעצבת הישראלית אילה סאן. צילום ערן לוי,
מנילה בשמלה של המעצבת הישראלית אליה סאן. ערן לוי/צילום ערן לוי

ההופעות של המלוכה הישראלית היו מרתקות, כל כך הרבה מגוון מהופעות ברולסק, לווידאו ארטים מושקעים, להטוטנות שירה בלייב ורקדנים שעושים חשק לזוז. לוקים מושקעים ותצוגת אופנה של המלכה והמעצבת קיי לונג שנתנה במה לעוד 10 מלכות בסצנה המקומית. רמת האנרגיה היתה מאוד גבוה ובהחלט הראו לנו מאיפה משתין הדראג!

בהחלט ערב מרגש ובנלאומי שחוגג את המגוון והקהילה המדהימה שלנו. ועל הדרך עושה שירות טוב לתל אביב ולמעריצים הקווירים ומחבר את התופעה שמזמן פרצה למיינסטריים שנקראת "מירוץ הדראג של רופול".

הכוכבות שהו במלון אינטא - המלון הגאה בתל אביב, שם חיכו להם המעריצים למפגש אינטימי יותר, קיבלנו תמונה מרגשת של דיטוקס מחבקת מעריץ חירש שחיכה לה בהתרגשות.

אז אחרי שהביאו לארץ את אלסקה, בוב דה דראג קווין, המפיקים דקל לזימי לב, דניאל מריומה וגל זיגל לא מתכוונים לעצור ומתכננים עוד הפתעה גדולה בשנה הבאה, ביאנקה דל ריו זוכת עונה 6 שידועה כקומיקאית מדהימה תגיע להופיע בהיכל התרבות עם מיטב אמני הדראג בארץ.
עוד פרטים באתר: http://onenightonly.co.il/

עוד בוואלה!

מוכנים? הדראג מגיע אליכם לסלון!

לכתבה המלאה
מלכתת הדראג ביאנקה דל ריו. GettyImages, GettyImages
מלכתת הדראג ביאנקה דל ריו./GettyImages, GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully